Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sj? zijt gij wel ne west vlaming?Kweet niet in welke gemeentes ze juist gieder zeggen. Hier is dat gidder. Streekgebonden, net zoals de sch vervangen door sk of sj. Sj is uiteraard de goeie manier.
Begunt er Nie an wi. Margi dialectje va Mjinde. Trekt juste op gi kloatn ! Kgoa tege je skeen skupn wi.sj? zijt gij wel ne west vlaming?
skint toch dat anders is.
en tis gudder godverdomme

zwijg moar, of tgoat er ier subiet up zitn.Begunt er Nie an wi. Margi dialectje va Mjinde. Trekt juste op gi kloatn ! Kgoa tege je skeen skupn wi.
Suit like that, OH!Enorm veel politie op de baan en dan ook een brol chauffeur voor me van de weg zien halen wegens roekeloos gedrag (alé vermoed ik dan) door zo een sjees scooter van de Politie ^^
Suits you sir! SUITS YOU!
Vanaf nu betekent evergreenen voor mij dwarsliggen.

dat kan bij mij https://www.beyondgaming.be/threads/late-ontdekkingen-in-het-leven.3269/ terecht komen. Ik wist echt niet dat dit zo werkte. Ik dacht dat ze daar echt met een trapje tegen moesten staan als ze iets willen vervangen.![]()
Je fiets aan een flitspaal vastmaken? Niet zo’n goed idee
In Gent zet je je fiets maar beter op slot omdat de kans op diefstal anders groot is. Dat kan op veel plaatsen, maar aan een flitspaal je fiets vastmaken is toch niet het beste plan, zo blijkt uit een foto die de Gentse Flikken delen.www.hln.be
Hehe ja er is nergens een wet die zegt dat het verboden is een fiets vast te maken aan een flitspaal.
Dus de politie kan die mens niet beboeten en/of de fiets zomaar verwijderen.
Oplossing: Zie foto![]()
Je ziet daj gie nog oltid Nie wit oe loate dat is. Woa zin buzze en 4t4?legget ma zere stille vintje, tis ier just vot deftig volk.

Kheb daar massaal veel filmpjes van tegengekomen op Tiktok.Serves them right
![]()
Honderden boetes vanwege illegale straatraces in Antwerpen
De Antwerpse politie heeft gisteravond honderden boetes uitgeschreven en vier auto's, twee brommers en twee motors in beslag genomen tijdens een illegale bijeenkomst van ‘tuners’. Zij organiseerden straatraces in twee overdekte parkeergarages.www.hln.be
Inderdaad heb er ook al veel van gezien.Kheb daar massaal veel filmpjes van tegengekomen op Tiktok.
Daar moeten ze wel mee oppassen, want als er schade aan die fiets is, dan kan de politie er nog voor opdraaien.![]()
Je fiets aan een flitspaal vastmaken? Niet zo’n goed idee
In Gent zet je je fiets maar beter op slot omdat de kans op diefstal anders groot is. Dat kan op veel plaatsen, maar aan een flitspaal je fiets vastmaken is toch niet het beste plan, zo blijkt uit een foto die de Gentse Flikken delen.www.hln.be
Hehe ja er is nergens een wet die zegt dat het verboden is een fiets vast te maken aan een flitspaal.
Dus de politie kan die mens niet beboeten en/of de fiets zomaar verwijderen.
Oplossing: Zie foto![]()