Je glimlach van vandaag

Enorm veel politie op de baan en dan ook een brol chauffeur voor me van de weg zien halen wegens roekeloos gedrag (alé vermoed ik dan) door zo een sjees scooter van de Politie ^^

Suits you sir! SUITS YOU!

Ik controleer mijn activity tracker om te zien hoeveel ik geslapen heb, zie ik dat ik vannacht een uur wakker gelegen heb volgens dat spel. Heel bizar want totaal niet het geval en meestal telt die net wakkere periodes als slaap ipv omgekeerd... Valt mijn euro daarnet dat de klok veranderd is naar zomeruur, blijkbaar heeft die dat vermiste uur gewoon zo opgelost 🤣

ik dacht dat antwerpen een "stad" en de rest "parking" was.

Enorm veel politie op de baan en dan ook een brol chauffeur voor me van de weg zien halen wegens roekeloos gedrag (alé vermoed ik dan) door zo een sjees scooter van de Politie ^^

Suits you sir! SUITS YOU!
Suit like that, OH!

Hehe ja er is nergens een wet die zegt dat het verboden is een fiets vast te maken aan een flitspaal.
Dus de politie kan die mens niet beboeten en/of de fiets zomaar verwijderen.

Oplossing: Zie foto :D

Hehe ja er is nergens een wet die zegt dat het verboden is een fiets vast te maken aan een flitspaal.

dat kan bij mij https://www.beyondgaming.be/threads/late-ontdekkingen-in-het-leven.3269/ terecht komen. Ik wist echt niet dat dit zo werkte. Ik dacht dat ze daar echt met een trapje tegen moesten staan als ze iets willen vervangen.

Deze morgen stevige wandeling (8km) met de gasten gedaan, mooi weer en rustige omgeving :love:
Als beloning mijn vers (van gisteren) gemaakte spicy bolognese saus (pepertjes en arrabiate als basis) kunnen binnen schrokken met Cappellini
Goed gelukt, al zeg ik het zelf...

Kwam er pas op toen ik zag dat men standaard spaghetti pot te vol kwam, daardoor wat vlees gespaard en eens een apart potje voor mezelf gemaakt. De rest eet niet graag spicy dus ik kom er zelden toe. But this time was different :D

Sporza social media wint het internet :rofl:

kHttwRw.jpg

Daar moeten ze wel mee oppassen, want als er schade aan die fiets is, dan kan de politie er nog voor opdraaien.

Terug
Bovenaan