Muñoz
Well-known member
Ik ga je terug op de ignore lijst zetten want jouw niveau is zodanig laag dat ik er mij aan stoor.
Geen fan van de basse classe?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga je terug op de ignore lijst zetten want jouw niveau is zodanig laag dat ik er mij aan stoor.
Tis gij nogtans. Met uw kromme en domme beweringen dat duiven alles uitkakken wat ze eten, opt zelfde moment.Ik ga je terug op de ignore lijst zetten want jouw niveau is zodanig laag dat ik er mij aan stoor.

Ik zou alles eens herlezen wat mensen écht schrijven en dan herevalueren wat je hier schrijft.Tis gij nogtans. Met uw kromme en domme beweringen dat duiven alles uitkakken wat ze eten, opt zelfde moment.![]()
Er zijn maar 2 opties, ofwel gelooft Trump zijn eigen domme praat, ofwel wil hij de aandacht trekken met domme praat te verkopen.Geen fan van de basse classe?
Watte ik heb er eergisteren ene gegeten en die van morgen staat al in de frigo te wachten...Ne lasagne van den Aldi mee
Da blijft toch lekker Luiwijvencomfortfood.
Heel die winkelketen draait op die lasagne. De dag dat ze dat aanpassen zijn ze failliet.Ne lasagne van den Aldi mee
Da blijft toch lekker Luiwijvencomfortfood.
Heel die winkelketen draait op die lasagne. De dag dat ze dat aanpassen zijn ze failliet.

Terecht. Als wij er halen eet die van ons ook mee, boterham met de saus van die lasagne. Is nog geen 2 jaar oud, dus nog efkes en we moeten twee lasagnes in de oven steken.Was de eerste keer dat mijn jongens die aten.
Instant fan![]()
Geef die tip eens door aan al die sukkelaars in het datingtopic. Ze leggen de lat veel te hoog voor zichzelf, we hebben het probleem gevonden.Ik heb mijn vrouw aan de haak geslagen door die lasagne. Ze geloofde niet dat ik zo'n bak kon binnenspelen... Dat was op kot een vaste waarde voor mij.
Dat en die pizza.Heel die winkelketen draait op die lasagne. De dag dat ze dat aanpassen zijn ze failliet.
Dat en die pizza.
Nee niet die voze met die zwarte olijf in.Die voze met die zwarte olijf in? Die pizza "bolognese"
Hebben ze die olijf er niet uit gehaald?Nee niet die voze met die zwarte olijf in.
De overheerlijke pizza waar ge eerst de zwarte olijf eruit haalt .
Geen idee sinds ik op BG zit kom ik daar niet meer. Ik laat een Italiaanse chefkok overvliegen als ik pizza wil eten.Hebben ze die olijf er niet uit gehaald?