Je glimlach van vandaag

Mijn Garmin watch laat me op allerlei manieren voelen dat'k moet stoppen met werken 🤣

- Moet meer rust nemen.
- Moet meer slapen.
- Mag niet laat op de avond nog sporten
- Moet stress verminderen

Morgen eens voorleggen aan mijne baas. Werken gaat moeilijk worden 🤣
Die Garmin werkt maar half ook.

Stond ik gisteren in de douche en zegt hij plots dat ik m'n stappendoel van de dag gehaald heb. Ik was helemaal niet aan het stappen.

Stond ik gisteren in de douche en zegt hij plots dat ik m'n stappendoel van de dag gehaald heb. Ik was helemaal niet aan het stappen.

Misschien een andere beweging verkeerd geïnterpreteerd als stappen?

OjAtT84.gif

Die Garmin werkt maar half ook.

Mannensport is ook beweging. Het maakt niet uit hoe je beweegt maar wel dat je beweegt. Vandaar dat ik mijzelf als topsporter beschouw.

Android heeft blijkbaar een -voor mij- nieuwe functie: automatisch transcript van voicemails. Het staat nog niet heel goed op punt, dit was m'n eerste transcript.

iKwpTE.jpg

Android heeft blijkbaar een -voor mij- nieuwe functie: automatisch transcript van voicemails. Het staat nog niet heel goed op punt, dit was m'n eerste transcript.

iKwpTE.jpg
Dat is een NL voicemail vertaald naar Engels?
Bijna even goed als "kom op mijn sappige ezel". (@coldplayke)

Edit: Waarom is dat Engels, maar dan "getranscribeerd"?

Dat is een NL voicemail vertaald naar Engels?
Bijna even goed als "kom op mijn sappige ezel". (@coldplayke)

Edit: Waarom is dat Engels, maar dan "getranscribeerd"?
Die app gaat er vanuit dat alles wat er wordt gezegd in het Engels is, dus die zoekt gewoon Engelse woorden die er dicht op lijken. :p Heb dat in Teams calls ook. Dan ben ik blij als er een transcript is, want dan kan ik op 2 minuten door een meeting van een halfuur scrollen, tot ik na een paar zinnen merk dat het wel heel absurd is allemaal en dat de meeting in het Nederlands werd gehouden...

Die "Getranscribeerd" is dan de melding van zijn android, die wel al in het Nederlands vertaald kan worden?

Glimlach is veel gezegd maar de volgende keer kan hij het eens in een trike proberen. Randdebiel.

Glimlach is veel gezegd maar de volgende keer kan hij het eens in een trike proberen. Randdebiel.

Darwin's law is a bitch

Ha, de kinderen niet thuis. Seffes in alle rust in de zetel naar de koers kijken. Milaan san :sleep: :sleep:
Veel plezier. Ik ben hier voor de eerste keer sinds de geboorte van ons zoontje alleen thuis met de twee kinderen gedurende het hele weekend dus het is hier wat de tegengestelde situatie.
Ze liggen alletwee in bed. Het huis is een stort. Ik zit op BG als uitstelgedrag voor ik aan de opruim begin :')

Veel plezier. Ik ben hier voor de eerste keer sinds de geboorte van ons zoontje alleen thuis met de twee kinderen gedurende het hele weekend dus het is hier wat de tegengestelde situatie.
Ze liggen alletwee in bed. Het huis is een stort. Ik zit op BG als uitstelgedrag voor ik aan de opruim begin :')

Ik heb werkelijk gelezen dat je aan de opium ging beginnen :lol:

Quiz georganiseerd commentaren zeer positief. En de hele dag een topteam van gemotiveerde helpers gehad, me happy.

Tegelijk een ergernis en een glimlach.

Ik stel vorige week een catch-all emailadres in (zodat bijna alles wat eindigt op 'mijnfamilienaam'.be in 1 box belandt). Ik verwachtte daar veel spam op, maar ik kreeg pas donderdag de eerste mail in die mailbox. Van een bekende advocaat die mailde naar aanleiding van een rechtzaak van een bekende naamgenoot (andere voornaam) van mij. Ik mail beleefd terug dat dit een vergissing is en dat hij beter de échte 'BV' contacteert.

Krijg ik een agressieve mail terug dat deze mail verkeerd verstuurd was, ik deze dus niet mag lezen en tot omdat hij voor de client bedoeld was tot het beroepsgeheim behoort van client-advocaat en dat ik de voorgaande mail én alle mails die daarvoor verstuurd werden onmiddellijk moet verwijderen. Advocaat was wel zo dom om de ganse voorafgaande mailconversatie in de reply te steken.

Gezien hij zo agressief reageerde, heb ik hem nu vriendelijk gemaild met de vraag of dat beroepsgeheim juridisch gezien nu ook geldt voor de laatste mail die hij bewust verstuurde aan mij. In dezelfde mail wel duidelijk gesteld dat ik geen slechte bedoelingen heb en de inhoud van de mail niet ga misbruiken, en aan de client gezegd dat het nog altijd beter is dat een advocaat meer van juridische zaken kent dan van IT.

Terug
Bovenaan