Je glimlach van vandaag

Via twitch op een stream uitgekomen die er qua originaliteit wel uitspringt.

'Nicolebelafonte' is een streamster die doet alsof ze nog in de begin jaren 60 leeft.
Ze is zo gekleed, haar decor is jaren 60 en ze spreekt ook zoals toen, en dat in een zwart-witte stream.
En ondertussen bespreekt ze muziek uit die periode, met een heel uitgebreide vinyl collectie.
Of men bekijkt in de avond ook oude films uit die periode.

Toch wel met een grote smile zitten volgen gisteren avond :)

Screenshot-1.jpg
 
Ge hebt het misschien al gedaan maar als ge plots een hele tijd veel vermoeider zijt dan anders kan het ook geen kwaad je bloed eens te laten checken. Aanhoudende vermoeidheid zonder dat ge daar zelf redenen voor ziet zou ik niet gewoon negeren.
Yes, had ik idd al laten doen en niets opmerkelijk, zelf geen ijzertekort waar ik vroeger wel last van had. Dus het plan is nu om te zien of het gymmen wat helpt en als dat niet zo is toch nog eens verder laten onderzoeken.

Glimlach: Opgebouwd naar 45min ondertussen en ik merk nu al de positieve effecten op mijn mood, puur door het volhouden en doorzetten. Volgende week telkens 1u en start ik met een programmaatje. 💪
 
Die vertalingen op smoelenboek zijn toch ook vaak hilarisch, hoe kan het eigenlijk dat in tijden van AI en shit zoiets nog kan?

Boven een foto van Charles Leclerc (F1-piloot) die poseert met een fan op de luchthaven:

"Charles met een ventilator vandaag op het vliegveld...". :rofl:
 
Ik ben een influencer! :love:

Was mijn gras aan het afrijden, heb net gedaan en nu hoor ik bij zeker 3 tuinen in de buurt mijn voorbeeld gevolgd worden :laugh:
 
21 graden vandaag maar de zon heeft vrij spel en voelt toch nog wat warmer aan, ideaal t-shirt dagje.

Vrijdag en in het weekend blijkbaar tussen 24 en 26 graden, Vrijdag eens een day trip in de zon doen misschien dat al die vitamine D helpt tegen de random vermoeidheid die ik de laatste tijd voel.

Euhm, ik vermoed dat jij niet in BE zit?
 
ja mooi weer ja, en dan bam pollen.
dus een trip naar de apotheek voor wat antihistamine.
geur en smaak was plots weg.

glimlach is dan weer dat ik een half dagje heb genomen en eindelijk de verwarming heb kunnen verven (van rioolbruin naar creamy white).
En wafels gebakken hmmm.
 

Dees is toch de meest belachelijke pseudo psychologische bullshit dat ik al in jaren gezien heb, die video daaronder van da mieke dat het nog eens uitlegt is te belachelijk voor woorden. Ik denk dat zelf een kat of een hond hierin een gezicht zien...
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint

Dees is toch de meest belachelijke pseudo psychologische bullshit dat ik al in jaren gezien heb, die video daaronder van da mieke dat het nog eens uitlegt is te belachelijk voor woorden. Ik denk dat zelf een kat of een hond hierin een gezicht zien...
Welk gezicht?
 

Dees is toch de meest belachelijke pseudo psychologische bullshit dat ik al in jaren gezien heb, die video daaronder van da mieke dat het nog eens uitlegt is te belachelijk voor woorden. Ik denk dat zelf een kat of een hond hierin een gezicht zien...
Dat is gewoon een TikTokversie van de dagelijkse horoscoop. Wat je ook bent, je bent eigenlijk wel nen toffe mens. Zo, iedereen content.

Mia Yilin
- TikTokker
:laugh:
 
Terug
Bovenaan