Je glimlach van vandaag

Zesde studiejaar bezoekt een aantal middelbare scholen, ik vind net dit in de zak die de zoon meekreeg van het PTI. Ik denk niet dat dit hem gaat worden… 😳

IMG_1371.jpeg

Wij werken samen met een externe persoon, iemand die na zijn lange carrière in de industrie nog wat geld verdient als een soort consultant. Ik stond er net in de gang mee te praten toen een nieuwe doctoraatsstudente passeerde. Toegegeven, het is een schoon kind, maar er nu gewoon naar blijven staren als een koe terwijl ze passeert, en terwijl ik op een van je vragen antwoord, is misschien wat te veel.

net aan de Colruyt mijn auto uit zijn parkeerplek gesummonned. De madam die naast mij stond in te laden (en op 10cm van mijn deur stond geparkeerd (het kalf)) stond met haar mond open te gapen.

Parkeert u deftig hé kind!

:lol:

Fair point.

't Zal aan mij liggen. Ik kan er precies niet bij dat er op een bepaald moment in de toekomst een Kenji, Bradley, Shirley en Kelly in 't rusthuis zal zitten.
"Shirley'tje? Uw kleinzoon Marcel komt u bezoeken meiske".

Ik spreek dus niet van de mindfuck eh
Nog zo'n leuke; liedjes uit grootmoeders tijd zijn voor mij van die melige dingen als 'Hutje op de hei', 'Daar bij die molen' enz. enz. Dat was voor mijn -en naar ik denk de meeste forumgebruikers hier- grootouders (geboren vóór WOII). De grootouders van nu zijn boomers, dus voor de huidige generatie kinderen zijn liedjes uit grootmoeders/vaders tijd niet van die heimatmuzik, maar dingen als The Beatles, Rolling Stones, Led Zeppelin, Clapton,...

Als de wereld niet finaal naar de kloten is als Gen Z kleinkinderen heeft, is de muziek van nu dan de muziek uit grootmoeders tijd. Dan ga je op school grootouderfeesten hebben waar Jean, Georgette, Albertine en Baptiste; de kleinkinderen van Kenji, Britney, Shaunia en Kyandro liedjes gaan uitvoeren van Joost Klein, David Guetta, Camille, Miley Cyrus en Pommelien Thys want dat is dan lekker nostalgisch. Alles aan elkaar gepraat door een Acid-imitator uiteraard.

Nog zo'n leuke; liedjes uit grootmoeders tijd zijn voor mij van die melige dingen als 'Hutje op de hei', 'Daar bij die molen' enz. enz. Dat was voor mijn -en naar ik denk de meeste forumgebruikers hier- grootouders (geboren vóór WOII). De grootouders van nu zijn boomers, dus voor de huidige generatie kinderen zijn liedjes uit grootmoeders/vaders tijd niet van die heimatmuzik, maar dingen als The Beatles, Rolling Stones, Led Zeppelin, Clapton,...

Als de wereld niet finaal naar de kloten is als Gen Z kleinkinderen heeft, is de muziek van nu dan de muziek uit grootmoeders tijd. Dan ga je op school grootouderfeesten hebben waar Jean, Georgette, Albertine en Baptiste; de kleinkinderen van Kenji, Britney, Shaunia en Kyandro liedjes gaan uitvoeren van Joost Klein, David Guetta, Camille, Miley Cyrus en Pommelien Thys want dat is dan lekker nostalgisch. Alles aan elkaar gepraat door een Acid-imitator uiteraard.
:rofl:

Maar oma toch, wat voor prehistorisch ding haal jij daar nu uit?! Dat, lieve kinderen, is mijn oude smartphone met Spotify op.

"Spoti-wadde?"

"There's some whores in this house
There's some whores in this house
There's some whores in this house (hol' up)
I said certified freak, seven days a week
Wet ass pussy, make that pullout game weak, woo! (Ah)"

Terug
Bovenaan