Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had hetzelfde gevoel tijdens een date met een PTI leerkracht.Zesde studiejaar bezoekt een aantal middelbare scholen, ik vind net dit in de zak die de zoon meekreeg van het PTI. Ik denk niet dat dit hem gaat worden…
Bekijk bijlage 27739
Ik spreek dus niet van de mindfuck ehFair point.
't Zal aan mij liggen. Ik kan er precies niet bij dat er op een bepaald moment in de toekomst een Kenji, Bradley, Shirley en Kelly in 't rusthuis zal zitten.
"Shirley'tje? Uw kleinzoon Marcel komt u bezoeken meiske".
Mindfuck Jansens of Mindfuck Peters?Ik spreek dus niet van de mindfuck eh
You shall not passnet aan de Colruyt mijn auto uit zijn parkeerplek gesummonned. De madam die naast mij stond in te laden (en op 10cm van mijn deur stond geparkeerd (het kalf)) stond met haar mond open te gapen.
Parkeert u deftig hé kind!
![]()
En ze zijn er ook met witte smurrie tussen.Die oreo achtige biscoffschijfjes:
Lotus speculaasjes met speculaaspasta tussen.
WAAROM ONTDEK IK DIT NU PAS?!?
Fair point.
't Zal aan mij liggen. Ik kan er precies niet bij dat er op een bepaald moment in de toekomst een Kenji, Bradley, Shirley en Kelly in 't rusthuis zal zitten.
"Shirley'tje? Uw kleinzoon Marcel komt u bezoeken meiske".
Nog zo'n leuke; liedjes uit grootmoeders tijd zijn voor mij van die melige dingen als 'Hutje op de hei', 'Daar bij die molen' enz. enz. Dat was voor mijn -en naar ik denk de meeste forumgebruikers hier- grootouders (geboren vóór WOII). De grootouders van nu zijn boomers, dus voor de huidige generatie kinderen zijn liedjes uit grootmoeders/vaders tijd niet van die heimatmuzik, maar dingen als The Beatles, Rolling Stones, Led Zeppelin, Clapton,...Ik spreek dus niet van de mindfuck eh
Nieuw speeltje gevonden op de E
wallpapers
2 coole voorbeelden
![]()
![]()

Nog zo'n leuke; liedjes uit grootmoeders tijd zijn voor mij van die melige dingen als 'Hutje op de hei', 'Daar bij die molen' enz. enz. Dat was voor mijn -en naar ik denk de meeste forumgebruikers hier- grootouders (geboren vóór WOII). De grootouders van nu zijn boomers, dus voor de huidige generatie kinderen zijn liedjes uit grootmoeders/vaders tijd niet van die heimatmuzik, maar dingen als The Beatles, Rolling Stones, Led Zeppelin, Clapton,...
Als de wereld niet finaal naar de kloten is als Gen Z kleinkinderen heeft, is de muziek van nu dan de muziek uit grootmoeders tijd. Dan ga je op school grootouderfeesten hebben waar Jean, Georgette, Albertine en Baptiste; de kleinkinderen van Kenji, Britney, Shaunia en Kyandro liedjes gaan uitvoeren van Joost Klein, David Guetta, Camille, Miley Cyrus en Pommelien Thys want dat is dan lekker nostalgisch. Alles aan elkaar gepraat door een Acid-imitator uiteraard.

We zijn er ook vroeg bij! https://www.beyondgaming.be/threads/eurovision-song-contest-2024.29496/#post-1234177Mijn favoriete guilty pleasure fout feestje start over 2 maanden. Er zijn weer 'pareltjes'.
Nog een naglimlach vandaag.Maar hoe cool is dat?![]()

Geen gratis second opinion nodig?Licht verdachte verdikking in de borst na onderzoek onschuldig bevonden.
![]()
Nooit propjes maken.Soms, heel soms, kan zelfs het nieuwsblad mij een glimlach ontlokken met een subtiel grapje in de titel.
Duizenden rollen toiletpapier veroorzaken opstopping op snelweg