Oldskooler
Well-known member
Ja, anders scoort het merendeel ondermaatsAls ge bij de flikken werkt krijgde 20 punten cadeau t schijnt![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, anders scoort het merendeel ondermaatsAls ge bij de flikken werkt krijgde 20 punten cadeau t schijnt![]()

Proficiat!Ik heb een maand geleden gesolliciteerd voor andere functie binnen bedrijf hogere graad en vandaag mail gekregen dat ik geslaagd ben voor de job.![]()
Brussel in het RCCProficiat!
Waar naar toe?
Bomma, zijt gij dat?Omdat ik vaak koude voeten heb eens geprobeerd om gemalen peper in m'n schoenen te doen. Werkt best goed!
IJskoude voeten? 7 trucjes om ze lekker warm te houdenBomma, zijt gij dat?

Op de vtm.bestaat dat nog maar 36 jaar?
.Ik denk dat er toch wel meer en meer controles gebeuren door die diensten. Ik weet toch ook een hoop verbouwingen waar men al controles over de vloer gekregen heeft om te kijken of de vergunningen gevolgd werden. Die diensten hebben natuurlijk ook meer middelen dan vroeger om eens een check te doen, bvb google earth view verschaft hun erg veel info waardoor die wel veel gerichter kunnen controleren.Stad Gent die zonet een controle kwam doen of onze renovatie wel conform de vergunning werd gebouwd. Alles werd opgemeten. Geen opmerkingen.
Voor iemand zoals ik die vaak het gevoel heeft dat ik als één van de weinige nog de regels volg terwijl de cowboys constant beloond worden door de alomtegenwoordige straffeloosheid in dit land, is dit een grote glimlach van de dag.
Maar voor we te euforisch worden: achteraf nog een hartelijk gesprek gehad met die mensen. En waar ze vroeger systematisch elke vergunning gingen controleren, doen ze nu enkel nog de zaken waar er specifiek klachten over zijn of waar er bijzondere voorwaarden werden opgelegd. Blijkbaar zat er bij ons nog een bijzondere voorwaarde op van de vergunning van de vorige bewoners, en was dit de reden waarom ze zijn langsgekomen. Jammer genoeg is "gecontroleerd worden" dus nog steeds de uitzondering.
Ik denk dat er toch wel meer en meer controles gebeuren door die diensten. Ik weet toch ook een hoop verbouwingen waar men al controles over de vloer gekregen heeft om te kijken of de vergunningen gevolgd werden. Die diensten hebben natuurlijk ook meer middelen dan vroeger om eens een check te doen, bvb google earth view verschaft hun erg veel info waardoor die wel veel gerichter kunnen controleren.

Haar looks of haar talent? Ik deel uw mening over beiden.Kopecky![]()
.