Je glimlach van vandaag

Vers brood van een warme bakker, zeker als die nog een beetje warm is. Ik begrijp mensen die brood invriezen niet. Liever twee keer per week extra langs de bakker om vers brood dan brood uit de vriezer halen om het dan te ontdooien. Dat smaakt toch niet meer?
Dat smaakt minder lekker, maar niet dat het niet te vreten is. En het is niet zo dat de doorsnee alleenstaande (= de meesten die brood invriezen) een klein broodje op 1 dag gelijk opkrijgen he...

Dat smaakt minder lekker, maar niet dat het niet te vreten is. En het is niet zo dat de doorsnee alleenstaande (= de meesten die brood invriezen) een klein broodje op 1 dag gelijk opkrijgen he...
Met een klein broodje kom ik 2-3 dagen toe, wat wel volstaat. Maar ik zie soms mensen buitengaan met 5 broden. Nu goed, ieder zijn ding natuurlijk. Je hebt ook mensen die steaks bien cuit eten wat ik ook een zonde vind, maar zolang ik het niet moet opeten doen ze ermee wat ze willen.

Vers brood van een warme bakker, zeker als die nog een beetje warm is. Ik begrijp mensen die brood invriezen niet. Liever twee keer per week extra langs de bakker om vers brood dan brood uit de vriezer halen om het dan te ontdooien. Dat smaakt toch niet meer?
Dat valt heel goed meer hoor. Alleszins veel beter dan brood dat 1-2 dagen oud is.

Vers brood > brood uit de diepvries > oud(er) brood

al zijn er geregeld nog wel variaties van brood die echt goed smaken, maar de gemiddelde supermarkt variant koop ik liever niet.

de croissants daarentegen, dat blijft mij lekker. vanochtend op hotel in rotterdam een paar binnengestoken. die zijn vers ook beter. meteen mijn glimlach dan.

FTFY

Echt goed brood kan zoooo lekker zijn. Zeker met het juiste beleg.
Het kan ook héél saai zijn. Ik heb als kind jarenlang met tegenzin boterhammen gegeten. Maar vers brood en degelijk beleg (geen flauwe jonge kaas maar karaktervolle oude kaas met scherpe mosterd op een stevige kraakverse boterham bijvoorbeeld) kan geweldig smaken. Het verse brood van bij de warme bakker smaakt zelfs goed zonder beleg. Het is pas wanneer die droogte begint op te treden en wanneer het kraken van de korst verstilt dat brood wat saaier begint te worden.

Naan is ook zo'n broodvariant dat ongelofelijk lekker is als het vers van de oven komt. Maar een dag nadien is het droog, taai en smaakloos.

Mijn youtubeverslaving op supersimpele wijze opgelost door mijn volledige kijkgeschiedenis te wissen. Als ik nu op de homepage kom zie ik gewoon een droog wit scherm zonder suggesties. Voor mij genoeg om mijn automatisme te doorbreken.
Misschien zal het wel als resultaat hebben dat ik gewoon meer hier kom posten als uitstelgedrag. :unsure:

Mijn youtubeverslaving op supersimpele wijze opgelost door mijn volledige kijkgeschiedenis te wissen. Als ik nu op de homepage kom zie ik gewoon een droog wit scherm zonder suggesties. Voor mij genoeg om mijn automatisme te doorbreken.
Misschien zal het wel als resultaat hebben dat ik gewoon meer hier kom posten als uitstelgedrag. :unsure:
Het algoritme onthoudt niets meer dan?

Screenshot-20240118-083359.png

Pew pew pew

Dan heb geen geen account?
Of geen kanalen die je volgt?

Wel handig om te weten als ik ooit eens tabula rasa wil gaan.

Zag daarnet een auto van de rijschool.

Bricks will have been shat! :laugh:
Ocharme.
Toen ik destijds moest gaan voor mijn praktisch rijexamen had ik nog 2 uren les net ervoor. Die dag had het serieus gesneeuwd en ik had wat schrik in het begin. Na 2 uren op 't gemak rondrijden in de sneeuw waren de zenuwen zo goed als weg en zag ik het wel zitten. Ver en veel ging ik niet moeten rijden, easy.

5 minuten voor m'n examen heeft de examinator beslist om het toch niet te laten doorgaan.

Terug
Bovenaan