Je glimlach van vandaag

Wij gaan heel graag naar Duitstalig België (Ouren is één van de favorieten), maar ik wist dit dus echt nog niet.

Ik wist van dat treinspoor. Maar wat ik niet wist is dat je die railbikes kon huren en een stuk spoorlijn kon befietsen met een soort lorry.
Dat gaan onze jongens fantastisch vinden, deze zomer es gaan doen.

(Ouren is één van de favorieten),

Gij zijt ne Raeren :oi22:

Kreeg een nieuwsbrief van njam.

Meer dan alleen slaatjes

Wij willen je laten zien dat ‘veel groenten op je bord’ zoveel meer kan zijn dan alleen slaatjes eten. Bovendien willen we je tonen dat groentenrijk eten niet ten koste hoeft te gaan van smaak.

receptenlijst:

salade van...
salade van ...
salade van...

:lol:

Ik wist van dat treinspoor. Maar wat ik niet wist is dat je die railbikes kon huren en een stuk spoorlijn kon befietsen met een soort lorry.
Dat gaan onze jongens fantastisch vinden, deze zomer es gaan doen.
Ge hebt ook de railbikes van molignée (of zoiets) en kunt dan fietsen tot de abdij van maredsous (nog stukje stappen, is een speeltuin aan. Kan je eten en drinken). We hebben dat twee zomers geleden een stukje gedaan (enkel eerste deel traject), vonden ze wel tof (heen was vals plat, terug ging sneller :'))

Laatst bewerkt:
Ge hebt ook de railbikes van molignée (of zoiets) en kunt dan fietsen tot de abdij van maredsous (nog stukje stappen, is een speeltuin aan. Kan je eten en drinken). We hebben dat twee zomers geleden een stukje gedaan (enkel eerste deel traject), vonden ze wel tof (heen was vals plat, terug ging sneller :'))
In Kapellen kun je dat ook. Je trapt dan naar Kamp Noord en het vliegveld in Brasschaat.

Mijn sneeuwschop die nog even op zolder blijft staan. Ik was al klaar voor de 10 centimeter beloofde sneeuw door onze media. Uiteraard geen vlokje te bekennen deze ochtend.

Mijn sneeuwschop die nog even op zolder blijft staan. Ik was al klaar voor de 10 centimeter beloofde sneeuw door onze media. Uiteraard geen vlokje te bekennen deze ochtend.
Mijn fout. Ik heb toen ze in december zoveel sneeuw voorspelden mijn sneeuwschop en strooizout naar beneden gebracht. Gevolg: 5 vlokken gevallen. En sindsdien staat die daar niets te staan in de garage en gaan we de rest van de winter ook niets meer krijgen :unsure:

Er moet niet veel liggen, gisteren, 2 straten verder.
418730934_3686491331620371_3789397024216935893_n.jpg

Vers brood van een warme bakker, zeker als die nog een beetje warm is. Ik begrijp mensen die brood invriezen niet. Liever twee keer per week extra langs de bakker om vers brood dan brood uit de vriezer halen om het dan te ontdooien. Dat smaakt toch niet meer?

Vers brood van een warme bakker, zeker als die nog een beetje warm is. Ik begrijp mensen die brood invriezen niet. Liever twee keer per week extra langs de bakker om vers brood dan brood uit de vriezer halen om het dan te ontdooien. Dat smaakt toch niet meer?
Ik maak daar het grootste deel van de tijd toast van. Dan maakt het niet zoveel uit dat het uit de vriezer komt 🤷‍♂️

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan