Als kind las ik vaak bij mijn grootouders de blaadjes van de scheurkalender van de Druivelaar. Ben ik gisteren bij m’n papa op bezoek, stond nog een paar dagen achter, dus kon de kalender nog eens bijwerken. Die flauwplezante moppen, nostalgie. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

`t is niet dat de veilingen op zich geen idioten zijn qua prijszetting:
https://vavato.com/nl/homepage/prof...ht-slang-b788b8d3-c432-4a10-aeda-050121a3bf46 Openingsbod €65 TOTAALPRIJS:
€92,02
https://www.bol.com/nl/p/neon-rgbw-...h=qf-ZOR-fmVN4Ad98-pFNlw.4_12.21.ProductTitle €89,95

Iets gepland om te vieren?15 jaar samen vandaag met de misses![]()

Tja, stoefthread nummer zoveel op het forum.![]()
Wie of wat verdient er nog schoon geld?
Ik voelde de discussie al komen in het brutolonentopic, dus laten we er direct een apart topic van maken. Waarmee valt er tegenwoordig goed geld te verdienen? Het kunnen algemene beroepen zijn, of specifieke ondernemingen/ideeën. Ik trap af: tandartsen. Overal wachtlijsten, draaien gemiddeld...www.beyondgaming.be
Iedereen daar aan het discussieren over wie het meeste geld zou moeten verdienen, de ingenieur of de arts. ondertussen zit de gewone man met popcorn te lezen over lonen waar ze alleen maar van kunnen dromen. Of misschien er pas aan geraken als ze 65 jaar zijn ofzo.
Hilarisch gewoon
(ja, ik post het hier, om dat topic niet te vervuilen)
niet echt eigenlijk. De misses moet werken tot 21u vanavond en dan zien we welIets gepland om te vieren?![]()

Lijkt mij ook de nieuwe thread om frustraties over dokters en notarissen ten opzichte van arme ingenieurs te ventileren die toch zo hard moeten werken terwijl de eerdergenoemden het geld maar van de boom plukken.Tja, stoefthread nummer zoveel op het forum.

Niet vergeten om tussendoor nog eens de freelancende IT’er door de molen te halen.Lijkt mij ook de nieuwe thread om frustraties over dokters en notarissen ten opzichte van arme ingenieurs te ventileren die toch zo hard moeten werken terwijl de eerdergenoemden het geld maar van de boom plukken.
![]()
Ik word er compleet zot van, en het zijn dan die geprivilegeerde mensen die vinden dat ze veel te veel belastingen betalen en dat het maar normaal is dat ze een firmawagen van 50-60k hebben om gratis in rond te tuffen. Maar zelf wijzen ze ook gewoon naar de laag boven hen, en zij weer naar de laag daarboven, totdat het enkel nog Bill Gates en Jeff Bezos zijn die "toch wel iets meer zouden mogen bijdragen".![]()
Wie of wat verdient er nog schoon geld?
Ik voelde de discussie al komen in het brutolonentopic, dus laten we er direct een apart topic van maken. Waarmee valt er tegenwoordig goed geld te verdienen? Het kunnen algemene beroepen zijn, of specifieke ondernemingen/ideeën. Ik trap af: tandartsen. Overal wachtlijsten, draaien gemiddeld...www.beyondgaming.be
Iedereen daar aan het discussieren over wie het meeste geld zou moeten verdienen, de ingenieur of de arts. ondertussen zit de gewone man met popcorn te lezen over lonen waar ze alleen maar van kunnen dromen. Of misschien er pas aan geraken als ze 65 jaar zijn ofzo.
Hilarisch gewoon
(ja, ik post het hier, om dat topic niet te vervuilen)
ik vind dat ge uw sollicitatie naar het mod-dom schoon aant onderbouwen zijtHet lijkt me beter om
1) in het destreffende topic te reageren;
2) niet te reageren,
Maar toch zeker niet in het glimlachtopic een zijdiscussie op te zetten.
Tienen Vooruit!, een politieke beweging die in 2017 werd opgericht en bij de gemeenteraadsverkiezingen onmiddellijk vier zetels haalde, gaat Conner Rousseau dagvaarden. Reden? De nieuwe naam van sp.a. Tienen Vooruit! pikt het niet dat een van Vlaanderens grootste partijen zomaar hun naam overneemt. “We eisen de onmiddellijke stopzetting van deze malafide praktijken”, zegt voorzitter Els Moyens van Tienen Vooruit!

Zijn dat sossen? Die partij is opgericht door 2 voormalige leden van CD&V en OpenVLD.De sossen gaan de sossen aanklagen![]()
Aangezien ze sp.a tienen noemen ga ik er vanuit van wel.Zijn dat sossen? Die partij is opgericht door een CD&V’er en OpenVLD’er.

In jouw quote staat ‘Tienen Vooruit!’, niet sp.a tienen.Aangezien ze sp.a tienen noemen ga ik er vanuit van wel.![]()
Ah how, ik had het punt tussen sp.a en Tienen niet gezienIn jouw quote staat ‘Tienen Vooruit!’, niet sp.a tienen.