Je glimlach van vandaag

Ondertussen trekt plopsa al hun staart in. Dat filmpje met hun gezichten er ook bij. :rofl:

Ik moet soms toch wel lachen met de onnozele B-roll dat ze op het nieuws durven opvoeren. Hier in het filmpje zitten de influencers dus over hun eigen Youtube kanaal te scrollen als illustratie. Meerwaarde nihil.

Een ander goed voorbeeld dat momenteel regelmatig terugkomt in het nieuws is wanneer ze caféhouders interviewen. En dan staan die bv bierglazen te spoelen of de tafels af te wassen (terwijl hun café natuurlijk nog maanden gaat dicht zijn) :unsure:

Ik moet soms toch wel lachen met de onnozele B-roll dat ze op het nieuws durven opvoeren. Hier in het filmpje zitten de influencers dus over hun eigen Youtube kanaal te scrollen als illustratie. Meerwaarde nihil.

Een ander goed voorbeeld dat momenteel regelmatig terugkomt in het nieuws is wanneer ze caféhouders interviewen. En dan staan die bv bierglazen te spoelen of de tafels af te wassen (terwijl hun café natuurlijk nog maanden gaat dicht zijn) :unsure:
Ik vind dat soort dingen altijd geweldig en denk daar veel over na, hoe dat gaat.

"Kan je eens doen alsof je aan het werken bent?"

Je kan toch uw tafels niet vol met stof laten?

Ik kon het niet laten.

UFcP64S.jpg

My god ze hebben ook wel de grootste mongolen eruit gezocht :ROFLMAO::
"Ik zie toch geen negers?". "Jaaaa jawel der loopt hier ergens eentje"
En die "bodybuilder" op 6:15, wat heeft die in godsnaam geslikt, constant met zijn tong bezig.
Volgens mij hebben ze geselecteerd op pupilgrootte.

Terug
Bovenaan