Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vreemd, nooit gezien. en ik ben er ook niet rouwig om.Om god weet welke reden schoot daarnet onderstaande in mijn hoofd. Nog ouwe zakken hier die dat kennen?
Is nog van de periode dat er in België geen commerciële TV was en we regelmatig wel eens naar de Nederlandse TV keken.vreemd, nooit gezien. en ik ben er ook niet rouwig om.
aanwezig...Om god weet welke reden schoot daarnet onderstaande in mijn hoofd. Nog ouwe zakken hier die dat kennen?
ah, bij ons was het brt/rtbf of de den duitse post. Nederlandse tv kwam bijna nooit op.Is nog van de periode dat er in België geen commerciële TV was en we regelmatig wel eens naar de Nederlandse TV keken.
ah, bij ons was het brt/rtbf of de den duitse post. Nederlandse tv kwam bijna nooit op.

Hoe vaak mijn ma de Ninja Turtles wel niet op TROS heeft opgenomen voor mij. Om dan die vreemde, Hollands gedubte versie te krijgenBij ons quasi altijd. Veronica, TROS, EO, volcontinue
Epische programma's ook, de honeymoonshow, ter land ter zee en in de lucht, de soundmixshow. Lachen
En reclame met loeki de leeuw: Asjemenou?!

Op videocassette zeker?Hoe vaak mijn ma de Ninja Turtles wel niet op TROS heeft opgenomen voor mij. Om dan die vreemde, Hollands gedubte versie te krijgen![]()
Of was het nog op Betamax?Videocassette, Betamax was voor mijn tijd.Op videocassette zeker?Of was het nog op Betamax?
Videocassette, Betamax was voor mijn tijd.

De file is nog erger:![]()
Veel succes met dat opgelost te krijgen![]()
Wij keken enkel naar de programma`s die m`n vader graag zag en buiten de knoff-hoff show (komisch wetenschapsprogramma op den duitse post), keken we amper naar grappige programma`s.Bij ons quasi altijd. Veronica, TROS, EO, volcontinue
Epische programma's ook, de honeymoonshow, ter land ter zee en in de lucht, de soundmixshow. Lachen
En reclame met loeki de leeuw: Asjemenou?! Op de duitse posten had je ook zo een beest, een muis.
Is wel gebeterd met de komst van vtm omdat die schoon madammen lieten opdraven in hun spelprogramma`s.Mijn god, ik wist niet dat er zoveel scheepsverkeer was. En dan klagen ze over een LEZ bij ons.De file is nog erger:
Tweede zijn cargo ships die beginnen rond te varen langs Zuid Afrika.
Mijn god, ik wist niet dat er zoveel scheepsverkeer was. En dan klagen ze over een LEZ bij ons.