Je glimlach van vandaag

Als kind las ik vaak bij mijn grootouders de blaadjes van de scheurkalender van de Druivelaar. Ben ik gisteren bij m’n papa op bezoek, stond nog een paar dagen achter, dus kon de kalender nog eens bijwerken. Die flauwplezante moppen, nostalgie. :love:

Nog een heel stuk goedkoper , niet 100% dezelfde maar vergelijkbaar .
Heb al dikwijls gedacht dat men op zo'n veilingen stromannen inzet om de biedingen op gang te trekken. En er moet maar ene (lompe) koper zijn die wil overbieden in the heat of the moment.
En dan staat er gratis verzending. Die verkoper lacht zichzelf een ongeluk als hij er zo enkele verkocht krijgt. Een ledbuis van pakweg 20€ en dan bijna 80€ voor de verzending. Snap zelfs niet dat er mensen zoiets kopen zonder wat opzoekwerk te doen.
Maar ze zijn er weldegelijk.
Mss reportagemateriaal voor Alloo of de Jambers.
Teveel betalers , wie zijn ze en wat drijft ze ? :laugh:
Zo eens een Bosch accuboor gevolgd op Troostwijk. Werd verkocht aan een meerprijs van 20% tov van een nieuwe
En dan nog eens zonder garantie
Mensen , ik zal ze nooit volledig begrijpen. (En maar goed ook)

Laatst bewerkt:
Sinds programma's als storage wars en auction hunters zijn er ongelofelijk veel mensen die daar echt geen realistisch beeld over hebben en echt geloven dat ze daar goedkoper af zijn of geld gaan aan verdienen.

Iedereen daar aan het discussieren over wie het meeste geld zou moeten verdienen, de ingenieur of de arts. ondertussen zit de gewone man met popcorn te lezen over lonen waar ze alleen maar van kunnen dromen. Of misschien er pas aan geraken als ze 65 jaar zijn ofzo.

Hilarisch gewoon

(ja, ik post het hier, om dat topic niet te vervuilen)

Iedereen daar aan het discussieren over wie het meeste geld zou moeten verdienen, de ingenieur of de arts. ondertussen zit de gewone man met popcorn te lezen over lonen waar ze alleen maar van kunnen dromen. Of misschien er pas aan geraken als ze 65 jaar zijn ofzo.

Hilarisch gewoon

Tja, stoefthread nummer zoveel op het forum.

Lijkt mij ook de nieuwe thread om frustraties over dokters en notarissen ten opzichte van arme ingenieurs te ventileren die toch zo hard moeten werken terwijl de eerdergenoemden het geld maar van de boom plukken.
:unsure:
Niet vergeten om tussendoor nog eens de freelancende IT’er door de molen te halen.

Hilarisch gewoon

Ik word er compleet zot van, en het zijn dan die geprivilegeerde mensen die vinden dat ze veel te veel belastingen betalen en dat het maar normaal is dat ze een firmawagen van 50-60k hebben om gratis in rond te tuffen. Maar zelf wijzen ze ook gewoon naar de laag boven hen, en zij weer naar de laag daarboven, totdat het enkel nog Bill Gates en Jeff Bezos zijn die "toch wel iets meer zouden mogen bijdragen".

Het lijkt me beter om
1) in het destreffende topic te reageren;
2) niet te reageren,

Maar toch zeker niet in het glimlachtopic een zijdiscussie op te zetten.

Tienen Vooruit!, een politieke beweging die in 2017 werd opgericht en bij de gemeenteraadsverkiezingen onmiddellijk vier zetels haalde, gaat Conner Rousseau dagvaarden. Reden? De nieuwe naam van sp.a. Tienen Vooruit! pikt het niet dat een van Vlaanderens grootste partijen zomaar hun naam overneemt. “We eisen de onmiddellijke stopzetting van deze malafide praktijken”, zegt voorzitter Els Moyens van Tienen Vooruit!

De sossen gaan de sossen aanklagen :unsure:

Terug
Bovenaan