Je glimlach van vandaag

1000w en 28liter. ik ben ook verschoten. Ik heb me blijkbaar wat laten gaan. Hopelijk ontploft mijn appartementje niet als ik hem aansteek.

lol, normaal loop ik hier in mijn boxershort rond, maar ben dat beneden in de gang moeten gaan halen he.

50% van de keren. Als ik teveel afwas heb om te stapelen, begin ik wel af te drogen en als ik dan toch bezig ben, doe ik alles, maar anders doe ik beroep op mijn stapelkunsten en laat ik het zo.
je hebt nu een palletje dat je als afdruikrek kan gebruiken. Laat je maar gaan.

MaTi's gebruik van het woord "wat". Creatieve manier om niet te moeten nadenken of het nu "die" of "dat" moet zijn.
Mijn dochtertje die wuift als we oversteken op het zebrapad naar de chauffeur wat stopt.

De postbode die met volgende liedje keihard de post bezorgt en meezingt.

Alsjeblieft.

Het is een gewoonte. Nooit bij stilgestaan.

Laatst verbeterde een klant mij ook toen ik zei: langs ipv naast.

Het was niet echt als kritiek bedoeld hoor, ik vond het oprecht grappig om te lezen. Ik heb mij er al bij neergelegd dat spellingsregels niet gelden op het net.

ps. ... naar de chauffeur DIE stopt :wink:

Het was niet echt als kritiek bedoeld hoor, ik vond het oprecht grappig om te lezen. Ik heb mij er al bij neergelegd dat spellingsregels niet gelden op het net.

ps. ... naar de chauffeur DIE stopt :wink:
Haha zelfs niet gezien.

Nachtpost, was moe vanmorgen en nu nog niet tegoei wakker.

pic.png

Nu ben ik wel curieus hoe ranzig deze was - Mulan lijkt geshockeerd :wtf:

Ne redelijk grote kaka.

Da was gene "redelijk grote kaka" da was ne fucking boa constrictor waarbij zelfs de xxl-frinkandel tegen zou zeggen: "beetje overdreven in de lengte he, maat!"

Daarstraks op weg naar bokstraining. Schiet er ene voor mij in waardoor ik bijna er tegen zat. Dus ik toeter.
Gooit die dwaas zich aan de kant, zn deur open en wat fel doen.
Ik blijf rustig en rijd gewoon door. Iedere keer ik moest remmen probeerde die passagier uit te stappen en mij in te halen.
We komen aan op de parking en zeg die van mij al maar wat volk van training te bellen maar der nam niet direct iemand op. Dus ik wil manoeuvreren en die passagier komt gelijk zot tussen die auto's afgelopen.
Ik stap uit in volle bokstenue en pak mn boks materiaal.
En vraag of em misschien mn opwarming wil zijn.

Direct : "sorry, sorry. Nee, nee ik wilde niks doen. Ik wilde gewoon es horen. Sorry, meneer" :rofl:

Iets erna stopt ne anonieme die ook alles gezien had en zei dat die man nog sjans had dak zo kalm bleef. :rofl:

En toen zijn ze het allebei met hunne felle mond afgetrapt :lol:

Daarstraks op weg naar bokstraining. Schiet er ene voor mij in waardoor ik bijna er tegen zat. Dus ik toeter.
Gooit die dwaas zich aan de kant, zn deur open en wat fel doen.
Ik blijf rustig en rijd gewoon door. Iedere keer ik moest remmen probeerde die passagier uit te stappen en mij in te halen.
We komen aan op de parking en zeg die van mij al maar wat volk van training te bellen maar der nam niet direct iemand op. Dus ik wil manoeuvreren en die passagier komt gelijk zot tussen die auto's afgelopen.
Ik stap uit in volle bokstenue en pak mn boks materiaal.
En vraag of em misschien mn opwarming wil zijn.

Direct : "sorry, sorry. Nee, nee ik wilde niks doen. Ik wilde gewoon es horen. Sorry, meneer" :rofl:

Iets erna stopt ne anonieme die ook alles gezien had en zei dat die man nog sjans had dak zo kalm bleef. :rofl:

En toen zijn ze het allebei met hunne felle mond afgetrapt :laugh:
Dashcam footage or it did not happen hé.
Ligt uw boksclub toevallig aan een Colruyt?

Toog is open 😍
Vaste tooghangers int stamcafé zijn ook allemaal terug buiten gekomen.
Allemaal een beetje wild en verdwaasd...precies alsof we voor het eerst terug los mogen na anderhalf jaar 😁

Ondanks de sabotage toch nog goud gehaald. In your face, saboteur :)

Ondanks de sabotage toch nog goud gehaald. In your face, saboteur :)
Echt he, heel erg sterk, die verdient dubbel goud zo.
Ook mogen ze als ze de saboteur vinden, die levenslang bannen van de sport. Zoiets doet ge gewoon niet.

Terug
Bovenaan