Karry98
Well-known member
Levering was wat minder aangezien ze duidelijk niet echt zorgzaam waren met de machine. Maar dit was al wat beter. Algoed dat ik zei dat ik deze vrijdag nog thuis was.
Stage is in Lokeren bij Winlock, een half uurtje rijden. Ze maken o.a. brandwerende deuren en poorten. HR verantwoordelijke was ook heel vriendelijk en ik ben duidelijk welkom op de firma, dus ik kijk er wel naar uit.
Wel vreemd, ik ontmoet precies alleen maar vriendelijke, enthousiaste vrouwen sinds ik alleen woon.Of misschien valt het me nu gewoon harder op omdat ik vroeger genoeg had aan m'n eigen vrouw en niet direct een oog had voor andere? (niet dat ik daarmee bedoel dat ik dringend een vrouw nodig heb).
Winlock is een uitstekend bedrijf overigens, op mijn vorige job nog regelmatig mee samengewerkt en daar zitten mensen met zeer veel en goede kennis van hun vak. Leveren ook uitstekende producten waar er steeds meer vraag naar is, zeker een firma met mogelijkheden. Ex-baas kwam goed overeen met de CEO ook, moet ook zowat de enige vrouwelijke zaakvoerder zijn binnen die sector (waar ik zelf ook werkzaam was), zeker een vrouw met ballen, pardon my French.
Veel succes in ieder geval, zeer boeiende sector.
Of misschien valt het me nu gewoon harder op omdat ik vroeger genoeg had aan m'n eigen vrouw en niet direct een oog had voor andere? (niet dat ik daarmee bedoel dat ik dringend een vrouw nodig heb).
.