Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mercikes.Supergoeie start alvast maandag!
Ook bereikbaar met het openbaar vervoer in geval van sneeuw en ijzel?
En zal geen kwaad doen voor je zelfbeeld in elk geval dat je vriendelijke mensen (m/v) ontmoet![]()

Leuk dat er zelfs al perspectief is op een vast contract! Weer een boostje in je ego!Zolang ik maar rust vind in mijn leven is het me al ok. Ik hoef niet de meest zelfzekere persoon te zijn om toch te genieten van mijn leven. Ik moet me vooral bewust zijn van de mooie dingen in het leven.

Ja, vooral goed beseffen dat je leven al half voorbij isEn die laatste paragraaf vat het volgens mij wel mooi samen voor een veertiger![]()

Kom kom, imo zou dat eigenlijk een teken moeten zijn om gewoon te leven zoals je het wil en niet zoals je het "zou moeten".he, moest dat nu. Ik heb het daar echt moeilijk mee...![]()
Dat doe ik ook (of probeer ik nu toch), maar de eindigheid van het leven en de dood houden me elke dag bezig.Kom kom, imo zou dat eigenlijk een teken moeten zijn om gewoon te leven zoals je het wil en niet zoals je het "zou moeten".
Bekijk het langs de andere kant, dood kan ook iets goed zijn, het brengt nieuw leven (en er lopen ook wel nog wat mensen rond waarvan ik hoop dat ze toch voor mij dood gaan, dan kan ik daar nog eens mijn gram in halen.) Imo is de aanvaarding van hoe het leven loopt ook een onderdeel van een gelukkig leven.Dat doe ik ook (of probeer ik nu toch), maar de eindigheid van het leven en de dood houden me elke dag bezig.
Daarom dat ik me ook zo moet focussen op hetgeen wel goed is in het leven...
Maar goed, dat is meer voor in het Mentaal Welzijn - topic.
Proficiat met je stage.Levering was wat minder aangezien ze duidelijk niet echt zorgzaam waren met de machine. Maar dit was al wat beter. Algoed dat ik zei dat ik deze vrijdag nog thuis was.
Stage is in Lokeren bij Winlock, een half uurtje rijden. Ze maken o.a. brandwerende deuren en poorten. HR verantwoordelijke was ook heel vriendelijk en ik ben duidelijk welkom op de firma, dus ik kijk er wel naar uit.
Wel vreemd, ik ontmoet precies alleen maar vriendelijke, enthousiaste vrouwen sinds ik alleen woon.Of misschien valt het me nu gewoon harder op omdat ik vroeger genoeg had aan m'n eigen vrouw en niet direct een oog had voor andere? (niet dat ik daarmee bedoel dat ik dringend een vrouw nodig heb).

Het is van in juni geleden maar: ik ben alleen thuis. Geen echtgenoot, geen kinderen voor een volle 3 uur. De stilte is… zo schoon.

Come to the loopthread.Eerste loopsessie na lang stil liggen met kwetsuren is een feit!
Traag opgebouwd, hartslag niet boven 140 gegaan en goed gestretched erna...op naar de volgende na deftige recovery