Je glimlach van vandaag

Bij de meeste bakkers kan je gewoon een bestelling plaatsen en gaan afhalen wanneer het u past. Dan hoef je niet eerder op te staan.
Dan hangt het toch af wat je besteld of aan de kant laat leggen, voor sommige dingen moet je er gewoon vroeg bij zijn of je krijgt oude bucht in de namiddag. ( natuurlijk uitgezonderd taarten of dergelijke met drank in en slagroom op die speciaal op bestelling gemaakt worden, maar of ge om pakweg 13u nog verse pistolets of croissants meekrijgt is toch een gok )

Ale nie dat die dan slecht zijn maar dingen zoals pistolets of croissants heb ik liever niet als ze al 7u geleden gebakken zijn geweest.
 
Ik weet eigenlijk niet of dit glimlach of ergernis van de dag is. Maar het is waarschijnlijk beter om met debielen te lachen dan er je aan te ergeren

main-qimg-1a7c6a5e892474647d7ae07063128b03
 
Ik weet eigenlijk niet of dit glimlach of ergernis van de dag is. Maar het is waarschijnlijk beter om met debielen te lachen dan er je aan te ergeren

main-qimg-1a7c6a5e892474647d7ae07063128b03
To be fair, in de mRNA vaccins zit er geen afgezwakt stukje virus maar is alles synthetisch.
 
Moeder moest vandaag op controle voor de “cruciale” follow-up van de zeldzame kraakbeentumor in haar hoofd, en alle plekken die behandeld zijn geweest (operatief dan wel bestraald) zien er erg goed uit, en hetgeen er nog zit blijft stabiel. Volgende MRI pas over 13 maanden.

Een hele opluchting.
Zeer goed nieuws! Hopelijk blijft het goed evolueren. Ik weet helaas uit ervaring hoe stresserend tumoren bij je naasten kunnen zijn.
 
Ze gaan nog eens werken aan en rond de rotonde hierachter. Nogal een drukke rotonde gezien er veel verkeer naar de industriezone gaat alsook van en naar de gewestweg een beetje verder.

Hebben ze stukken afgezet maar wat je sommigen ziet doen om er toch door te geraken :laugh:. Spookrijden, borden even wegzetten om er te passeren... Staat nochtans van ver aangegeven dat je er niet door kan in bepaalde richtingen en hoe je de omleiding moet volgen. Omleiding duurt misschien twee minuten.
 
Toezicht bij het examen Engels. Breakfast and breakfast foods. Niet bepaald stimulerend maar als er ene wat vast zit, kan ik bij dit vak wel helpen (ik bedoel verklaren é). Vorige week zat ik bij wiskunde en bij vragen daar was het bij mij echt van ‘eh… 2+2=4… denk ik…’ en bij Aardrijkskunde ‘er zat vis in de Leie…denk ik’. Of hoe ge u echt een dommekl* kunt voelen bij een examen 2e middelbaar.
 
Terug
Bovenaan