Je glimlach van vandaag

Sowieso op max temperatuur zetten en zo kort mogelijk bakken. Hij kan wel hoger dan 220 toch want das wel weinig.
Zou tot 250 moeten kunnen maar heb de instructies op de verpakking van de bodems gevolgd. Vrij uitzonderlijk dat ik eens netjes doe wat wordt voorgeschreven 🤪
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Als je hem mooi krokant wil moet dat op hoge temperatuur. Je kan ook een pizzasteen kopen als je oven niet zo hoog kan. Helpt ook al heel veel.
 
ja, ik zie hier precies geen olijf om weg te gooien op liggen.
Die zijn goed maar inderdaad die gore olijf moet er telkens uit :ROFLMAO:

Voor de zelf-pizza-makende-mensen;
 
Nog eens naar de bakker geweest. Was al superlang geleden, maar dus nooit goesting om daar eerder voor op te staan. Heeft wel enorm gesmaakt :)
Bij de meeste bakkers kan je gewoon een bestelling plaatsen en gaan afhalen wanneer het u past. Dan hoef je niet eerder op te staan.
 
Zoon met ASS spreekt ook veel Engels. Komt vandaag de badkamer binnen (wij zijn beleefd en kloppen en hij heeft dat goed geleerd maar het is klopklop en binnen) net als ik mijn bloes wil dichtknopen. Ziet mijn moederlijke bovenkant: ha, you have booties! Heb efkes getwijfeld om te corrigeren naar boobies maar het is van allebei hopen dar hij het niet ook aan de juf zegt.
Gisteren ook zo'n momentje gehad. Dochtertje -nog geen drie jaar- wijst naar mijn sleffers.

"Papa, wat is dat?"
"Dat zijn mijn sletsen"
"Papa's slette! Papa's slette!"

:unsure:
 
Terug
Bovenaan