Jazz, Soul, Funk & Grooves

Ik vond het wel echt goed eigenlijk. 't Is zoals je zegt wel met veel gepraat, een onderliggend verhaal en boodschap in plaats van puur een concertfilm.
Maar dat stoorde mij niet, integendeel: het was voor mij net boeiender om die verhalen en die achtergrond te kennen. Het helpt wel dat ik misschien een bovengemiddelde interesse heb voor black culture in de VS, het systematische racisme, de struggle, etc.

Eindelijk door dat hij gewoon op Disney+ staat :doh:

Heerlijke docu inderdaad, natuurlijk had ik van ?uestlove niets minder verwacht
 
Pfoeh, hard. 40 euro voor belgische artiesten die je de voorbije maanden overal wel kon zien is dan meteen vrij prijzig.
yes, en ik heb dus eind vorige week pas mijn ticket verkregen. nu goed, het is dichtbij huis en mijn enige 'festival' van deze zomer, dus ga hier niet meteen om wenen. Jammer dat het zo laat dag is aangekondigd vooral.
Amai da had ne zure geweest mocht ik daar toch tickets voor gekocht hebben. Waar staan trouwens NAG & LEFTO en Kau Trio die kwamen toch ook dacht ik?
volgens mij is er nu maar 1 podium, die meldingen van updates krijg ik dus niet binnen, maar via de kerel die de tickets heeft gekocht. LEFTO zou ik ook ook wel keer willen zien, luister wel regelmatig op mixcloud naar.
 
De wachtrijen voor drank zijn ongezien op Jazz Middelheim. Dat dan nog eens in combinatie met het cancellen van Alfa Mist. Bleh.
 
't Leek idd de bedoeling om meteen meerdere rondes tegelijk te bestellen. Alleszins, een nieuw record: 1u33min. Nog nooit meegemaakt.
twas echt erg. ik heb mij aan andere substanties moeten wagen. portico quartet was echt top. stond wel snoeihard, maar de geuren, kleuren van een festival waren heerlijk om nog eens op te nsuiven
 
Terug
Bovenaan