500e race gereden
Van mijn planning is weinig in huis gekomen. Week 1 de SFL op Interlagos dat hebben we nog gedaan. Heel leuke track. Maar vanaf week 2 een andere weg ingeslagen. F4 op Monza is

. Te weinig bochten en dus een crash in T1 is ondanks dat je een Quick repair hebt en dus nog een paar rondjes kunt afwerken gewoon te weinig om nog SR neutraal uit te komen. Eens je A/B licenties hebt is het knap lastig om je SR op peil te houden.
Dus dan maar gedacht ik kan het toch niet meenemen dus nog eens mijn portefeuille bovengehaald en de BMW GT3 gekocht. Wat een geniale beslissing was dat

. Je hebt de GT3 Fixed, de GT3 Sprint (40 minuten race

) en dan in het weekend een 3u Endurance race

.
Staat die track je die week niet aan. Geen probleem je hebt ook nog 3 regionale GT3 series met elk hun track. Vind je nog je ding niet dan is er op A niveau ook nog de ISMA series. 35 en 45 minuten races en om de 2 weken ook een 160 minuten endurance. Elke week dus 5 verschillende tracks om uit te kiezen, wat een luxe.
2e week van het seizoen (1e week dat ik met een GT3 reed) was het Le Mans week beetje saaie track natuurlijk maar wel ideaal voor een endurance race. 3u lang op een circuit die ik niet zo goed ken in het donker waardoor herkenningspunten nog moeilijker te vinden waren en na een ganse week de sprint te hebben gereden in het droge was het natuurlijk tijdens de race aan het regenen.
Qualifying lap ging de mist in (dat was nog in het droge) dus als 46e mogen starten maar dat is het leuke natuurlijk aan een endurance gewoon rustig blijven het op veilig spelen en dan komen de plaatsen wel vanzelf. Ondanks 2 accidenten (totaal 10 minuten repairs) toch top 10 gehaald. Heel tevreden mee

.
De week erop dan weer vooral Interlagos gedaan (GT3 America) vind het echt een leuke track. De GT3 Main series gaan er later dit seizoen nog naar toe kijk er wel naar uit. Na Okayama is Interlagos nu al mijn meest gereden track. Week erna Catalonie maar ziek geworden dus amper kunnen rijden. Vorige week dan Indianapolis net buiten de top 10 in die Endurance race.
Deze week rij ik vooral GT4 op Interlagos (vind het echt een leuk circuit

) dit weekend dan de 2u Endurance mee pikken.
Hoe verloopt bij jullie de eerste helft van seizoen 4? Is nu lekker fris dus ideaal om weertje om te racen binnen