Download is al gebeurd. En mijn MPR is inderdaad ook in orde. Heb dat gedaan in de Production Car Challenge. Dat kun je rijden met de Mazda en deze week is het een circuit dat in het abo zit. Die PCC is al een heel ander beestje. Dubbel zo lang 12 vs 25 minuten en met 40 ipv 12.
Net daar een raceje gedaan. Wat na de start duikt plots een Toyata op, die begint meteen met zijn lichten te pinken. Wanneer hij me niet meteen kan passeren plots in de chat Really???????????, gevolgd door meerdere keren Bastard! Moron!. Gezellig gastje

Tuurlijk geindigd in een accidentje tussen ons. Hij was me voorbij. Vlak voor de streep en dus de langste rechte baan gaat hij te breed waardoor hij traag uitkomt op pure snelheid is mijn Mazdatje de evenknie van zijn Toyata dus ik er langs hij probeert me nog te blocken maar ik geraak er toch langs. Nu zit ik wel links weg van mijn normaal rijlijn voor die eerste klote bocht waarmee ik al een genoeg problemen heb. Dus ik spin, hij zit op de normale lijn maar hij gaat ook te hard de bocht in begint ook te spinnen komt een achterkomer die tegen hem rijd en hem tegen mij duwt 4 strafpunten jippie :d maar door die duw kom ik wel weer recht en hij in de banden en naar de pit.
Paar rondes later zie ik in de chat weer Really?????? gevolgd door een Bastard! hij zat dit keer niet in mij beurt voor de goede orde. Wat later deed hij een manuel disconnect. Blijft wel fun

voor de rest eigenlijk een goeie constante race kunnen doen rondjes rond de 1'44 wel 2" trager dan de rest maar goed ik eindige wel 23e van de 36 dus daar staan ze mooi met hun snelle rondjes.