iRacing

net de kaap van 2000 ir gerond voor formula :cheer:

Nice, heb al 2 seizoenen geen official meer gereden. Eigenlijk weinig gereden tout court, eens een paar keer getrained en dan wat met Sim Racing Belgium en met Morgoth een paar avonden.
Maar het is winter, dus dat komt terug :). De nieuwe upgrades moeten wel wat opbrengen (plezier dus) :).

54116765389_f743035540_z.jpg

Dit is super formula, de grotere broer van sfl, 500 pk en meeste downforce na de f1. Ben op het einde van s3 in de B class geraakt en rij daar sindsdien in. Deze hebben een boost van 50 pk die ge kunt gebruiken tijdens de race, kerel achter mij was dat aan het gebruiken (kunt ge zien aan de pinkende leds op de rollbar). Had alleen niet verwacht dak ernaast zou blijven in 130r.

Heeft me veel moeite gekost om onder de knie te krjjgen maar 2 weken was er ineens een klik, veel podiums beginnen halen en ben k van 1.4k ir naar 2.1k gegaan

Laatst bewerkt:
Ondertussen ook wat sportscars aan het doen ma het gebrek aan downforce is lastig voor mij, sr zit wel al goed om volgend seizoen lmp3 te kunnen rijden

Hier eens terug in iRacing gestapt, maar ik krijg eigenlijk niks van road feedback door mijn stuur. Rumble strips etc, geeft gewoon niks door.
Iemand enig idee wat er mis zit?

Hier eens terug in iRacing gestapt, maar ik krijg eigenlijk niks van road feedback door mijn stuur. Rumble strips etc, geeft gewoon niks door.
Iemand enig idee wat er mis zit?

Merk wheelbase 🤣.

Nee, geen idee tbh. Ik gebruikte de profiles van Maurice toen ik een Fanatec had.

Amai, die iracing Formule 1600 in de regen is wel een uitdaging!

Denk dat ze nu de banden al opwarmen voor de start, maar die was altijd een challenge in de eerste ronde als het droog was.

Just to be sure, je legt toch regenbanden (of mss hebben die er zelfs geen).

Ge kunt nu reports indienen voor unsafe rejoins, maar dat vergt weer tijd...
Hopelijk volgende race beter.

Ik ga zondagavond de 2h endurance proberen rijden in LMP3 op Watkins. Moet wel zeggen dat ik in de fixed serie sterker ben dan in de open IMSA serie. Maar met nog wat oefenen en wat meer vertrouwen te krijgen in de setup, zal het misschien wel beter gaan.

Terug
Bovenaan