iRacing

Klein wonder dak hier nog niet in ben verschenen :unsure:

Deze week mugello in SFL, circuit bevalt me wel maar nog weinig snelheid momenteel, laatste race daarjuist van 22 naar 10 ma was 2de traagste (8 man eruit tegen T6 & 7 in L1). Voorlopig terug express van laatste of de pits vertrekken want nog steeds 1.5 SR

Klein wonder dak hier nog niet in ben verschenen :unsure:

Deze week mugello in SFL, circuit bevalt me wel maar nog weinig snelheid momenteel, laatste race daarjuist van 22 naar 10 ma was 2de traagste (8 man eruit tegen T6 & 7 in L1). Voorlopig terug express van laatste of de pits vertrekken want nog steeds 1.5 SR

Je bent C-license met SR1.5? Om dan niet te stijgen in SR moet je toch het varken uithangen? Ale, of de rest :).

Ik heb in F4 constant 4-8 incident points met C-license en blijf rond SR3.5 hangen.
Ik kijk nietmeer naar SR nu, als ik voorbij kan doe ik het en hoop voor het beste.

In road sta ik op A-license IR 1640 en SR 3.98.

Vorige week was hongaroring waar de track temp extreem hoog was en dus niet veel grip, zeer veel tracklimits en spins gehad.

Net eerste rondjes met de super formula gereden. Dat ding is moeilijk om onder controle te houden. Snap nu waarom de meesten in sfl/f3/f4 blijven hangen. Vooral de gas is wennen. Tot nu was het eigelijk meteen plankgas. Ben het gas doseren compleet ontwent. Dees gaat toch eerst nog een paar weken testen worden

Net eerste rondjes met de super formula gereden. Dat ding is moeilijk om onder controle te houden. Snap nu waarom de meesten in sfl/f3/f4 blijven hangen. Vooral de gas is wennen. Tot nu was het eigelijk meteen plankgas. Ben het gas doseren compleet ontwent. Dees gaat toch eerst nog een paar weken testen worden
Ik zie hier veel over SR en IR, vooral daar niet op focussen.
Het ding is wel, als je dat wil doen: gewoon niet constant switchen van series en autos.
Gewoon beslissen ''dit seizoen IMSA met DIE auto''.

Paar dagen trainen in FP, weekends gewoon races rijden waar mogelijk.

Ik zie hier veel over SR en IR, vooral daar niet op focussen.
Het ding is wel, als je dat wil doen: gewoon niet constant switchen van series en autos.
Gewoon beslissen ''dit seizoen IMSA met DIE auto''.

Paar dagen trainen in FP, weekends gewoon races rijden waar mogelijk.

Doe dat nu niet per seizoen maar wel per week. Rij telkens 1 circuit/auto combo en dan zie je je zelf inderdaad vorderingen maken.

Het is zover: eerste zege in Super Formula lights op Motegi :cheer:.

Daarna een race kunnen rijden met de big boys in de top split: 10de plaats met een SOF die 800 hoger was dan mijn ir. Kan niet klagen :unsure:

SR ondertussen terug kunnen opkrikken naar 2.8, ir is nu 1.7k

Laatst bewerkt:
Het is zover: eerste zege in Super Formula lights op Motegi :cheer:.

Daarna een race kunnen rijden met de big boys in de top split: 10de plaats met een SOF die 800 hoger was dan mijn ir. Kan niet klagen :unsure:

SR ondertussen terug kunnen opkrikken naar 2.8, ir is nu 1.7k

1,7k ir bij GT3 is altijd bottom split…
Het niveau ligt daar veel hoger (als in ze gaan hard, niet dat ze niet van de baan gaan :p).

Heb deze week geen officials gedaan. Was de laatste week dat ik mijn zoontje had deze vakantie en daar leuke dingen mee gedaan.
En mijn Ascher wheel is ondertussen verkocht. Lastig rijden zonder.

Heb wel een stuur te leen gekregen van @MorGo7h dus ik kan deze week weer wat officials rijden na het werk (Mazda wss).

1,7k ir bij GT3 is altijd bottom split…
Het niveau ligt daar veel hoger (als in ze gaan hard, niet dat ze niet van de baan gaan :p).
Dat is iets dat mij in ACC ook wel opvalt. Er zijn er veel die een pak sneller zijn in quali, maar eens in de race finish ik altijd wel op een deftige plek. Dat zijn dan volgens mij allemaal snelle piloten, maar ook brokkenpiloten.

Dat gebeurd wel vaker...
Bij mijn endurance GT3 race was ik na aangereden geweest te zijn en 9 min repair in de pits na 30 minuten 51ste. Ik ben dan nog 28ste geworden (en nog 1x door de eerste 4 ingehaald). Voor de rest ging ik sneller dan het merendeel van het veld. Maar met een 28ste plaats koop je niets :D.

Ik kijk nu veel minder naar SR dan vroeger (ben toch A-license) en dan is het racen toch leuker. Met het risico dat je eens aangetikt wordt natuurlijk, maar dat nemen we er dan maar bij.

Terug
Bovenaan