Apple Phone iPhone 14 (Plus, Pro, Pro Max).

Heeft iemand aanraders voor een 14 pro case, die er voor zorgt dat hij plat ligt en er geen "wobble" is dankzij de camera bump?
Ik heb een Quadlock case op mijn 14 pro max, en die is mooi vlak achteraan. Wel specifiek gekocht voor montage op moto, maar dit was een prettig side effect ;)
 
Heeft iemand aanraders voor een 14 pro case, die er voor zorgt dat hij plat ligt en er geen "wobble" is dankzij de camera bump?

Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €2.07 50% Off | Matte Phone Case for iPhone 14 13 12 11 Pro Max Mini Luxury Soft Silicone Shockproof Case for IPhone X XS Max XR 6 7 8 Plus SE

Heb deze voor mijn 12 pro en ligt perfect vlak.
 
Vorige zondag had ik een telefoongesprek waarbij de ontvanger steeds melde dat ik van ver te horen was, hij stak aan de lader dus ik dacht dat dat misschien voor wat storing zorgde maar het bleef toch niet ideaal.
Als ik de telefoon wel in een zeer correcte positie hield hoorde hij mij wel goed.
Uiteindelijk is dit nu al een hele week aan de gang, iedereen hoort mij slecht, als ik dan net positie van het toestel wat aanpas tov oor/gezicht/mond gaat het blijkbaar weer wat beter.
Vorige week is er absoluut niets gebeurd of gewijzigd dus ik heb geen flauw idee aan wat het kan liggen.

Iemand al gelijke ervaringen gehad of kan aangeven waar ik kan beginnen zoeken?
 
Nog wat verder getest met een filmpje te maken van mezelf alsook met de dictafoon maar dat werkt allemaal goed.
Enkel tijdens telefoongesprek horen ze mij niet goed en is het precies of ik 20meter van mijn toestel sta in een holle ruimte.
Iemand tips? Terug naar fabrieksinstellingen? en dan weer reservekopie er op zetten?
Of andere mogelijkheden?
 
Terug
Bovenaan