'Jamaar het gaat mij om het principe'. Ik kan mij moeilijk inbeelden dat het u te doen is om de 'juridische koterij', sorry. Maar als het wel echt zo is negeert ge mij maar

Ik denk dat et aan de essentie er over gaat dat er u iets afgenomen wordt. En ik kan kan enigszins begrijpen, dat dat niet fijn is.
Maar misschien kunt ge als ge 's avonds ligt te morren in bed over het patchen van een loophole uzelf opmonteren door na te denken over de volgende voordelen die ge misschien wel/niet hebt op het werk:
- een bovengemiddeld loon
- een salariswagen
- uw tankkaart
- een laadpaal bij u thuis
- een gsm
- uw internetfactuur die voor u betaald wordt
- een laptop
- 'budget voor iets te kopen' op kosten van het werk
- maaltijdcheques
- ecocheques
- waarschijnlijk 28/32 dagen verlof
- flexibele werkuren
- gemakkelijk thuiswerk als ge dat wilt
Is misschien cru he, maar ik denk dan echt gewoon komaan gast suck it up. Ge wist het. Ge wist dat het niet voor u bedoeld was, ge wist dat het niet kon blijven duren. Om dan een boom op te zetten over 'discriminatie', sorry, maar dat kan ik echt niet serieus nemen. Maar ik zal het nog eens zeggen: kan goed zijn dat er vanalles schort aan het systeem van auteursrechten, dat kan mij persoonlijk niet zo veel bommen, als dat hervormd moet worden dan is dat zo maar dat dit feestje niet kon blijven duren dat wist nu eens letterlijk iedereen.
Dat gezegd zijnde, heb ik ook liever dat het niet 'à la Belge' gefixt wordt hoor.
Maar buiten dat? Gewoon niet te veel zeuren en blij zijn dat ge bovenop de bovenstaande waslijst aan voordelen ook nog eens ettelijke duizenden euros rechtstreeks in broekzakken hebt kunnen steken en met opgeheven hoofd verder cruisen naar de zuiderzon met uw Tesla.