Zolang er niemand naar de RvS gaat is er geen issue
Gohja, ik zie 't liever terug mijn richting uit komen hoor. Ik heb het ooit maar een goed jaar gehad, want men is met de berichten v/d afschaffing afgekomen rondom die periode dat het voor ons ingevoerd is geraakt.
Dus hoe rapper, hoe liever. Maar 'k heb er ondertussen weinig verwachtingen van.
Ik hoorde ook bij ons dat men er voor open staat om dat terug in te voeren (zovele maanden geleden, toen ik het nagevraagd heb bij ons, nadat het verscheen in het goedgekeurde regeringsakkoord).
Bij ons is dat dan ook laat ingevoerd & snel weer afgevoerd, zonder dat er bij de afschaffing echt een 'compensatie' is geweest. Alsook vertrokken van een loon dat berekend was zonder dat extralegaal voordeel in gedachten.
Voor bedrijven waar het al veel langer in voege was daarentegen, waar er mogelijks velen begonnen zijn onder dat systeem & dus eventueel een lager/minder competitief loon hadden daardoor zal het mogelijks wél gecompenseerd zijn door 't bedrijf (om hun volk happy te houden, of gewoon, ya know, te houden

).
Voor die bedrijven versta ik wel dat zij niet zullen staan te springen om dat weer te doen. Zeker niet met volk dat wss bij de volgende bokkesprong, van een eventuele volgende regering, wss terug compensatie zal verwachten (ge kent de Belgen eh, wat men ooit gekregen heeft ziet men al snel als verworven recht, onafhankelijk de omstandigheden).