ThekillingGoku
Well-known member
Hier nog wel wat interessante inzichten: https://legalnews.be/it-ip/de-afsch...economisch-een-grote-vergissing-sirius-legal/
But as always ... de regering gaat zich dit allemaal niet te veel aan trekken.
Ik kan mij wel voor stellen dat die grote consultancy boiten die al jaar & dag hun loon optimaliseren op deze manier naar de rechter zullen stappen. De kleine KMO'kes ... jah ... die zijn gejost e. Die hebben niet genoeg gewicht om in de schaal te leggen.
Dus 't zal wel van de grote & de WG organisaties moeten komen.
Zeker aangezien die grote nogal eens een lager loon durven geven bruto, met als argument dat ze via de ruling die ze hebben toch minder belasting betalen.
Dus voor vele van hun WN's gaat dit wss hard aan komen.
Voor mij is het weliswaar 'simpel' ... auteursrechtelijk beschermd werk is auteursrechtelijk beschermd recht.
Dus oftewel ieder gelijk voor de wet oftewel heel het boeltje op de schop.
But as always ... de regering gaat zich dit allemaal niet te veel aan trekken.
Ik kan mij wel voor stellen dat die grote consultancy boiten die al jaar & dag hun loon optimaliseren op deze manier naar de rechter zullen stappen. De kleine KMO'kes ... jah ... die zijn gejost e. Die hebben niet genoeg gewicht om in de schaal te leggen.
Dus 't zal wel van de grote & de WG organisaties moeten komen.
Zeker aangezien die grote nogal eens een lager loon durven geven bruto, met als argument dat ze via de ruling die ze hebben toch minder belasting betalen.
Dus voor vele van hun WN's gaat dit wss hard aan komen.
Voor mij is het weliswaar 'simpel' ... auteursrechtelijk beschermd werk is auteursrechtelijk beschermd recht.
Dus oftewel ieder gelijk voor de wet oftewel heel het boeltje op de schop.