Industrieel ing in afstandsonderwijs

Aggro

New member
Dag

Ik heb momenteel een bachelor chemie procestechnologie. Maar ik overweeg om via afstandsonderwijs toch nog het diploma industrieel ingenieur te behalen.

Zijn er mensen die dit al geprobeerd hebben? Ik werk momenteel in shiften en zou dit graag willen combineren.

Ik was sowieso al van plan om naar de info avond te gaan maar wou toch al wat info via hier krijgen.

Alvast bedankt!
 
Onderschat het pakket wiskunde in het schakeljaar niet. Het is echt heel veel en best complex. Da’s ook hetgeen waar de meesten hun tanden op stukbijten.
 
Kan je dat zelfs (grotendeels) volgen via afstandsonderwijs? Schijn toch gehoord te hebben dat er nogal wat werkcolleges zijn die al dan niet verplicht zijn. En idd nogal een wiskundige richting die niet echt de meest eenvoudige studie is om tussen de shiften door te studeren.
 
schakelprogramma kan via afstandsonderwijs inderdaad, de master op zich niet. Maar goed, dat is een eenjarige master waarvan al een deel thesis.
 
Bedankt voor de antwoorden.
De wiskunde schrikt me niet echt af, heb in een ver verleden al eens industrieel ingenieur gestudeerd, maar niet afgemaakt. De attitude was toen nog het probleem 😉.

Wel goed om te lezen dat het schakeljaar ook via afstandsonderwijs kan.
 
Welke universiteiten bieden dit aan in afstandsonderwijs? Ik dacht dat UGent zoiets had maar verder?

Miss een beetje offtopic maar vroeg het me af
 
Schakel en master kan in afstand. Ik veronderstel dat het over KU Leuven campus Gent gaat ?
Er was ooit een topic op 9lives, en ik dacht dat er vermeld werd dat je verplicht eerst de wiskundige vakken van het schakeljaar moest volgen. Dit omdat het de zwaarste vakken zijn en dat je die niet tot op het laatste moment laat liggen.
Of dit nog het geval is, zal je wel horen op de infoavond.
 
Terug
Bovenaan