Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is wisselgeld bij u in de buurt?Ja godver ik kom op 137k als ik zo een M3 Touring naar wens configureer
Zijn dat de M performance velgen ofzo op bovenstaande foto? Want in de configurator kan je die precies niet kiezen.

Tip: die MG cyberster zou er verdoken staan. Ga dus zeker vragen aan de MG stand ofzo. Is een absolute wereldpremière om die in person te kunnen zienBegint pas vandaag echt en heb ze donderdag gezien dus heeft er weinig met te maken.
Tenten waren nog in opbouw donderdag.
Vandaag of morgen wel is passeren zoals elk jaar, op 5 min van men thuis![]()

Tip: die MG cyberster zou er verdoken staan. Ga dus zeker vragen aan de MG stand ofzo. Is een absolute wereldpremière om die in person te kunnen zien![]()
In mijn buurt wel, maar daar ben ik vet meeDat is wisselgeld bij u in de buurt?![]()

Staan hier toch gewoon in de configurator (825 M).Ja godver ik kom op 137k als ik zo een M3 Touring naar wens configureer
Zijn dat de M performance velgen ofzo op bovenstaande foto? Want in de configurator kan je die precies niet kiezen.
Wou daar ook eens heen gaan maar als ik zie dat ze 15 000 man verwachten. Beetje te druk, denk ik.
Ah Tiens, was nochtans door veel bronnen bevestigd dat hij er zou staan.@anders. Geen cyberster te bespeuren
In de voormiddag ff langs geweest, weinig volk.
Bekijk bijlage 19302
Bekijk bijlage 19303
Bekijk bijlage 19304
Bekijk bijlage 19305
Bekijk bijlage 19306
al is dat zonder twijfel een toekomstige classic natuurlijk.Hmm als ge wat fietsbenen hebt kunt ge volgens mij op zo ene stromer wel +60 knallen vermoed ik.Ik kom daarstraks van m'n werk. Zone 50 , cc op 54.
Is een lang stuk van zeker 2 km tot aan een drukke rotonde.
Plots passeert rechts (op het fietspad) een speedpedelec die zeker 70 of zo moet gereden hebben.
Hij passeerde me wel heel vlotjes want ik heb 2x m'n eigen snelheid gecheckt.
2x raden wie er op z'n kloten is gegaan dankzij de fiezelregen aan die rotonde ?
Toch een beetje m'n glimlach vd dag.
Ik wist niet dat die dingen zo snel kunnen opgedreven worden..
Er zal zo maar eens eentje tegen je kletsen als je zelf met de fiets op dat fietspad rijdt.
Idioten op de weg , op't fietspad , op de stoep .
Het lijkt wel of er niemand nog enige verkeersregel volgt of toch tenminste aanpast naar eigen goeddunken.
Kan makkelijk opgedreven worden tot 120km/h.Ik kom daarstraks van m'n werk. Zone 50 , cc op 54.
Is een lang stuk van zeker 2 km tot aan een drukke rotonde.
Plots passeert rechts (op het fietspad) een speedpedelec die zeker 70 of zo moet gereden hebben.
Hij passeerde me wel heel vlotjes want ik heb 2x m'n eigen snelheid gecheckt.
2x raden wie er op z'n kloten is gegaan dankzij de fiezelregen aan die rotonde ?
Toch een beetje m'n glimlach vd dag.
Ik wist niet dat die dingen zo snel kunnen opgedreven worden..
Er zal zo maar eens eentje tegen je kletsen als je zelf met de fiets op dat fietspad rijdt.
Idioten op de weg , op't fietspad , op de stoep .
Het lijkt wel of er niemand nog enige verkeersregel volgt of toch tenminste aanpast naar eigen goeddunken.
Die Ford's zie je af en toe rijden, maar niet zo vaak, ik denk dat ik die de eerste keer zag anderhalf jaar geleden.Eerste keer dat ik een Ford F-Max vrachtwagen zien rijden vandaag. Alsook een DAF zien rijden deze week met camera's i.p.v. spiegels. Daarvoor zag ik die enkel bij Mercedes.