En dan geen garage kunnen betalen!Had mijn telefoon niet bij de hand, maar op een oprit voor een huis een 992 turbo S en een Cayenne Turbo GT naast mekaar in dezelfde kleur. (dat grijsachtig/krijt)![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan geen garage kunnen betalen!Had mijn telefoon niet bij de hand, maar op een oprit voor een huis een 992 turbo S en een Cayenne Turbo GT naast mekaar in dezelfde kleur. (dat grijsachtig/krijt)![]()
En dan geen garage kunnen betalen!

Ofwel waren dat de plebskarren voor boodschappen mee te gaan doen!En dan geen garage kunnen betalen!
Goh, hier in de gemeente is er een T-splitsing met daar recht tegenover een klein "kasteel". Dat kostte een fortuin om te herstellen EN ze hebben er nog een stuk bijgezet. De nieuwe garage is echter van het type 1 lange poort waar in theorie beide wagens in kunnen, maar eerder nipt, met als gevolg dat de Porsche Taycan dan wel de Volvo XC90 buiten staat.En dan geen garage kunnen betalen!
Dat is straf, dat model bestaat nietBmw i3 m60
Was benieuwd en eens pk opgezocht![]()

Zwaai de volgende keer eens heGrijze 545e in Genk centrum @Musk ?

Is dat nu niet extreem laat? Zomerbanden liggen er hier al een maand terug opZwaai de volgende keer eens he
Komende woensdag de zomerset er onder!
Ja man, ik had een borduur gepakt en m'n repair heeft belachelijk lang op zich laten wachten. Velg lag er al een maand en heb hem pas net terug.Is dat nu niet extreem laat? Zomerbanden liggen er hier al een maand terug op
Hij stond op de parking zonder chauffeur.Zwaai de volgende keer eens he
Komende woensdag de zomerset er onder!

Euhm ik heb hem gezien en m60 stond rechtsachter op de kofferDat is straf, dat model bestaat niet![]()

Zag hem gisteren ook. Serieus mooi wagentje. Idd veel beter als op foto.Van de week de nieuwe 2-serie gezien in dat licht blauw. Was wel proper, ziet er beter uit dan op foto.
Geen foto kunnen nemen want was aan't rijden.
Groot verschil tussen i3 en iX he. De iX m60 bestaat wel ja.Euhm ik heb hem gezien en m60 stond rechtsachter op de koffer
Bestaat zelfs op google en staat op verschillende automagazine
Edit iX m60 dan wss
Ik ben die ook al een paar keer tegengekomen ik kan toch echt niet wennen aan het designVan de week de nieuwe 2-serie gezien in dat licht blauw. Was wel proper, ziet er beter uit dan op foto.
Geen foto kunnen nemen want was aan't rijden.

Voorkant cva nog, achterkant is inderdaad vreselijkIk ben die ook al een paar keer tegengekomen ik kan toch echt niet wennen aan het design![]()
Kweeni. Vind het wel iets hebben. Voorkant ziet er, imho, beter uit dan de 3 en 4.Ik ben die ook al een paar keer tegengekomen ik kan toch echt niet wennen aan het design![]()