Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Man sorry ...Hier reed daarjuist mij iets voorbij …het leek op een MG maar op zijn kont stond mansory vermeld .
Toennhem gas gaf waren het konstant knallen van de uitlaatpijp dus kon ook een omgebouwde urus zijn geweest maar wat een gedrocht (en niet in negatieve zin .)
De prijs van een optie. Voor een persoonlijke plaat vind ik dat wel erg goedkoop.Vijftien minuten op de autostrade en vier gepersonaliseerde nummerplaten gezien.
Zijn blijkbaar toch nog genoeg mensen die de staatskas willen sponsoren (kost toch €1000 als ik me niet vergis?).
Man sorry ...

Michel van den Brande heeft zo eentje. Mss was het de zijne die je zag.![]()
Is blijkbaar een bedrijf dat bodykits maakt voor de Urus en die reed dus gewoon hier door de straat ….jaja heb al wat prijzen gezien ook nu dus …t’zal een matchbox worden denk ik .![]()
Ik denk dat @anders. dat wel kent maar hem gewoon grappig wou zijn met deze woordspeling![]()
Is blijkbaar een bedrijf dat bodykits maakt voor de Urus en die reed dus gewoon hier door de straat ….jaja heb al wat prijzen gezien ook nu dus …t’zal een matchbox worden denk ik .![]()

Michel van den Brande heeft zo eentje. Mss was het de zijne die je zag.
Tja , dacht het al maar was niet zeker dus nu zal hem het wel weten .Ik denk dat @anders. dat wel kent maar hem gewoon grappig wou zijn met deze woordspeling![]()
(en zo grappig was de woordspeling nu ook niet héé ;
)Het was een SP1 blijkbaar.SP2 zie ik ook regelmatig- volgens mij woont er hier ene op de Goudkust in Rekem/Lanaken die zo eentje heeft.
Zou nooit zoveel geld uitgeven aan zo een onpraktisch ding![]()
Goh...dat is allemaal relatief.Vijftien minuten op de autostrade en vier gepersonaliseerde nummerplaten gezien.
Zijn blijkbaar toch nog genoeg mensen die de staatskas willen sponsoren (kost toch €1000 als ik me niet vergis?).
Is dezelfde spot als mij een jaar geleden. Ook die 2 Ferrari’s tezamen.Het was een SP1 blijkbaar.
Bij deze het filmpje:
Heel vreemd, je doet mee aan een rondrit, daar zit altijd wel veel leuk gerief bij. En dan kom je dus onderweg een GT3RS, SP1, F12TDF, F8 Tributo (denk ik?) en ook nog een Portofino, maar die staat niet op dashcam tegen.

Een CEO van een bekende winkelketen woont daar en die heeft wel wat speelgoedjes in zijn garage staan: AM Valkyrie, Ferrari SP2 etcSP2 zie ik ook regelmatig- volgens mij woont er hier ene op de Goudkust in Rekem/Lanaken die zo eentje heeft.
Zou nooit zoveel geld uitgeven aan zo een onpraktisch ding![]()