"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Hier reed daarjuist mij iets voorbij …het leek op een MG maar op zijn kont stond mansory vermeld .
Toennhem gas gaf waren het konstant knallen van de uitlaatpijp dus kon ook een omgebouwde urus zijn geweest maar wat een gedrocht (en niet in negatieve zin . ;) )

Hier reed daarjuist mij iets voorbij …het leek op een MG maar op zijn kont stond mansory vermeld .
Toennhem gas gaf waren het konstant knallen van de uitlaatpijp dus kon ook een omgebouwde urus zijn geweest maar wat een gedrocht (en niet in negatieve zin . ;) )
Man sorry ...

Vijftien minuten op de autostrade en vier gepersonaliseerde nummerplaten gezien.
Zijn blijkbaar toch nog genoeg mensen die de staatskas willen sponsoren (kost toch €1000 als ik me niet vergis?).

Gisteren een 2021 BMW X3M met straight pipes. Man wat een kabaal, dat gekrakel en gepop is vooral reten irritant, niet “kewl”. Daarna in Aalst een Nieuwe Bentley Continental GT in licht gouden kleur, best knap.

Heb die al eens gezien hier op de kaai toen zijn stelling naar beneden was gedonderd en die had een zwarte dacht ik . ;)
Den deze was groen .
Michel van den Brande heeft zo eentje. Mss was het de zijne die je zag.

Ik denk dat @anders. dat wel kent maar hem gewoon grappig wou zijn met deze woordspeling :unsure:
Tja , dacht het al maar was niet zeker dus nu zal hem het wel weten . ;) (en zo grappig was de woordspeling nu ook niet héé ; ;) )

SP2 zie ik ook regelmatig- volgens mij woont er hier ene op de Goudkust in Rekem/Lanaken die zo eentje heeft.

Zou nooit zoveel geld uitgeven aan zo een onpraktisch ding :)

SP2 zie ik ook regelmatig- volgens mij woont er hier ene op de Goudkust in Rekem/Lanaken die zo eentje heeft.

Het was een SP1 blijkbaar.
Bij deze het filmpje:

Heel vreemd, je doet mee aan een rondrit, daar zit altijd wel veel leuk gerief bij. En dan kom je dus onderweg een GT3RS, SP1, F12TDF, F8 Tributo (denk ik?) en ook nog een Portofino, maar die staat niet op dashcam tegen.

Vijftien minuten op de autostrade en vier gepersonaliseerde nummerplaten gezien.
Zijn blijkbaar toch nog genoeg mensen die de staatskas willen sponsoren (kost toch €1000 als ik me niet vergis?).
Goh...dat is allemaal relatief.
Kan me inbeelden dat er mensen zijn die dat verloren geld vinden, maar ik ken bijv. een merk waar ze 2640€ vragen voor 2 tapijtjes van 40 op 30cm (mét contrast stitching weliswaar!), 1680€ voor 2 minieme vleugel-logo's op de zijkant en 410€ voor een paraplu (no kidding).
Ik bedoel maar...
Het is dan ook jouw plaat en je mag die houden op al je toekomstige auto's.

Het was een SP1 blijkbaar.
Bij deze het filmpje:

Heel vreemd, je doet mee aan een rondrit, daar zit altijd wel veel leuk gerief bij. En dan kom je dus onderweg een GT3RS, SP1, F12TDF, F8 Tributo (denk ik?) en ook nog een Portofino, maar die staat niet op dashcam tegen.
Is dezelfde spot als mij een jaar geleden. Ook die 2 Ferrari’s tezamen. :)

Is ook dezelfde locatie, zullen dan wel de streek zijn.

Wie weet was die F8 wel mijn buurman, want je rijd rondt in onze streek. ;)

Welke rally was het?

Een CEO van een bekende winkelketen woont daar en die heeft wel wat speelgoedjes in zijn garage staan: AM Valkyrie, Ferrari SP2 etc

Een Ferrari oldtimer hier in het centrum.. echt een vet ding maar ken het model totaal niet. Lijkt op een 250GT maar dat zal het wel niet geweest zijn vermoed ik 😅

Zwarte Ineos Grenadier in de buurt.

Ziet er altijd heel proper uit, dus vermoed niet dat ie echt als utility vehicle wordt gebruikt, maar 't is verdomme wel een schoon ding.

Terug
Bovenaan