Green Mamba
Well-known member
Wat een zotte collectie en allemaal zo goed onderhouden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zien hier vooral de voorkanten van de auto's, we zien dus niet of de achterste plaat er nog op hangt. 't Is de achterste plaat die van de DIV komt en je moet terugsturen als je de auto uitschrijft.Ook opvallend dat die allemaal nog op nummerplaat staan. Betekent dat ook dat de eigenaar ook nog af en toe mee ging rijden en er ook jaarlijks autotaks op betaalde ?
Vooral tof dat het niet de typische collectie-modellen zijn. Zo te zien geen F40, F50, Countach, Diablo, Miura, ... Maar wel heel veel minder populaire modellen die dan zo goed onderhouden zijn.Wat een zotte collectie en allemaal zo goed onderhouden.
Hier in de buurt ook een Lamborghini verzamelaar die zowat alles heeft staan.Oh zeer zeker. Hier in het boerse Limburg weet ik al ene die een Miura, Countach, Diablo, murcielago, gallardo, Aventador en Huracan in zijn persoonlijke garage heeft staan.
Weliswaar op de Goudkust hier..
Dat zijn 'maar' 7 auto'sOh zeer zeker. Hier in het boerse Limburg weet ik al ene die een Miura, Countach, Diablo, murcielago, gallardo, Aventador en Huracan in zijn persoonlijke garage heeft staan.
Weliswaar op de Goudkust hier..

Bon maakt me nu niet uit of dit van één iemand is of meerdere maar alleszins is zeker dat niet alles wat er in die garage/hangar staat van één eigenaar aangezien dit een business is die stockage verhuurt.. Daarbovenop -welliswaar twee jaar geleden- stond de Porsche 356 van een vriend zijn onverwachts overleden vader daar enkele jaren. Ondanks dat ik er op een straat van woon en vaak wel wat zie passeren ben ik er nog niet binnen geweest.Er zijn alleszins wel Belgen met dergelijke collecties.
Wij hebben een CEO zijn collectie verzekerd die rond de 50/70 oldtimers heeft. En dat zijn de 'typische' oldtimers zoals anders. zou zeggen: Miura, gullwing etc.
Dan spreekt ge dus makkelijk over 9 cijfers.
Ik zat nog maar aan eletre toen ik wou replyen dat het mij ook begint op te vallen dat ze meer en meer verschijnen, tot ik verder las.2 Lotus Eletres (grijs en rood/zwart) en een Porsche macan turbo EV op de kroonparking in Aalst. Kort nadien een Eletre in Gijzegem. Die Eletre is populair in de regio![]()
Nee idd, ik had gehoopt binnen een paar jaar eentje te kunnen kopen tweedehands. Maar dat design staat me totaal niet aan.De nieuwe macan EV. Amai die trekt op geen kloten imo.

Dat dat de Lotus badge draagt is gewoon een schande. Hoe ze de bal zo hebben kunnen misslaan.Ik zat nog maar aan eletre toen ik wou replyen dat het mij ook begint op te vallen dat ze meer en meer verschijnen, tot ik verder las.
Ik woon in Gijzegem dus we zullen dezelfde wagens gezien hebben.
Ik vind ze eerlijk gezegd maar niets.
Het merk had ook gewoon kunnen ophouden met bestaan natuurlijk. Of dat dan zoveel beter was geweest..?Dat dat de Lotus badge draagt is gewoon een schande. Hoe ze de bal zo hebben kunnen misslaan.
Jammer, weer een Europees merk met een pedigree van hier tot in Tokio die door de Chinese overlords de afgrond is ingereden.