"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Waarom niet? Er is een fix voor dat IMS lager probleem.
Is niet alleen IMS. Er is een hele waslijst aan mogelijke problemen omdat die motor verschillende ontwerpfouten heeft. Ik had een 987 (Cayman) 3.4S waar de motor (M97/2 dus) er na 77k mee opgehouden is (bore scoring probleem in dit geval), altijd (ruim) op tijd onderhoud gehad, netjes warm gereden, etc. Had gelukkig jaarlijks mijn Porsche Approved verlengd...

Heb zo eentje in omnium verzekerd voor een klant. 3.000 euro per jaar.

Uiteraard wel niet een 21-jarige puber :)

Ge moet zot zijn om daar geen omnium op te pakken voor dat geld.
Dat valt nog goed mee eigenlijk. Ik betaalde destijds bijna de helft voor een auto die maar een tiende kostte. :unsure:

Dat valt nog goed mee eigenlijk. Ik betaalde destijds bijna de helft voor een auto die maar een tiende kostte. :unsure:
Procentueel is dat inderdaad veel goedkoper maar dat is appelen met peren vergelijken.

Die verzekering is een super car product voor goede chauffeurs, max 5.000 km per jaar (als de zon schijnt :p), geen daily car etc.

Procentueel is dat inderdaad veel goedkoper maar dat is appelen met peren vergelijken.

Die verzekering is een super car product voor goede chauffeurs, max 5.000 km per jaar (als de zon schijnt :p), geen daily car etc.
Dan nog vind ik dat wel relatief meevallen hoor. Ik betaal hier 2000€ voor een 2e auto die nog niet een 4e kost :p.

Daarnaast wel serieus moeten lobbyen om nog een full omnium te kunnen krijgen

Dan nog vind ik dat wel relatief meevallen hoor. Ik betaal hier 2000€ voor een 2e auto die nog niet een 4e kost :p.

Daarnaast wel serieus moeten lobbyen om nog een full omnium te kunnen krijgen
Dan moet ge in het vervolg een supercar kopen:p

Hypercars zijn procentueel nog goedkoper ;)

Ik vind die prijzen ook goed meevallen hoor. Klanten daarentegen...

997.1 wellicht wel maar toch geen 997.2 laat staan in Targa 4S uitvoering?
Ik zou niemand een M96/97 blok (pre-DFI) durven aanraden.
Is toch geen ramp. Fix it. Er is een permanente oplossing voor en op die leeftijd en meestal de km-stand het blok eruit halen is geen overbodige luxe imho. Als dat te duur is is het misschien ook niet de juiste auto voor je... .

Terug
Bovenaan