Als IT-er wel niet de beste reclameAls je daarmee ergens als zelfstandig IT'er mee toekomt, wordt er wel meteen over gesproken. Ook een vorm van reclame.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als IT-er wel niet de beste reclameAls je daarmee ergens als zelfstandig IT'er mee toekomt, wordt er wel meteen over gesproken. Ook een vorm van reclame.![]()

Ondertussen een paar keer tegengekomen. Moest belastingen geen dingetje zijn (en het was hier wat vaker mooi weer), stond die hier direct.
Taksen zijn 1 ding, de prijs een ander. Die ligt toch ook ver buiten mijn budget helaas.Ondertussen een paar keer tegengekomen. Moest belastingen geen dingetje zijn (en het was hier wat vaker mooi weer), stond die hier direct.
Wat een topkar.
Enerzijds akkoord, ze starten nu aan 160k en dat is veel geld (al heb je daar niet veel 911 voor...)Taksen zijn 1 ding, de prijs een ander. Die ligt toch ook ver buiten mijn budget helaas.
Volgens sommige reviewers qua rijplezier zelfs boven de GT3.Anderzijds staat hij imo bijna gelijk met een 911 GT3, en kijk eens wat die kost...
Ik zet hem op mijn lijstje voor 2094! Depreciation!Maar, ze lijken minder waardevast dan eerst gedacht.
Voor 100k een 991 gt3.Enerzijds akkoord, ze starten nu aan 160k en dat is veel geld (al heb je daar niet veel 911 voor...)
Anderzijds staat hij imo bijna gelijk met een 911 GT3, en kijk eens wat die kost...
Maar, ze lijken minder waardevast dan eerst gedacht.

Een 991.1, volgens wat ik te horen krijg nogal problematisch model

Hier zie ik die nochtans vaak rijden.Een INEOS Grenadier, 1ste keer ooit tegengekomen.
Goh, denk niet dat iemand met een Opel Vectra perse in het bestuur zit hoor
Zo staan er hier nu ook 2 op de parkingLotus Eletre
Blijft toch een indrukwekkende kar om te zien.
, maar die zijn niet van bestuursleden...