Echt man. Ik zag onlangs zo een XM60 of whatever, mat zwart met gouden accenten.Maar hoewel een Bentley en RR "niet echt mooi" is, is die XM gewoon gatlelijk![]()
Ik kan veel hebben qua looks, maar gvd die XM is lelijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt man. Ik zag onlangs zo een XM60 of whatever, mat zwart met gouden accenten.Maar hoewel een Bentley en RR "niet echt mooi" is, is die XM gewoon gatlelijk![]()
Die auto zal vast wel heel wat nieuwe kopers naar dat segment trekken. Een RR die 100% aftrekbaar is, kan je het geloven.Van de week de nieuwe RR Spectre zien rondrijden in Antwerpen, indrukwekkend.
Net te laat om gsm te pakken maar ik zat dan ook achter het stuur dus was niet optimaal.
Volgens collega die er bij zat heeft de eigenaar ook nog een RR Cullinan, nrplaat PHL-1 en PHL-2.
Tenzij die Cullinan verkocht is natuurlijk.
In dat segment, who cares?Die auto zal vast wel heel wat nieuwe kopers naar dat segment trekken. Een RR die 100% aftrekbaar is, kan je het geloven.
Genoeg mensen. Je denkt toch niet dat mensen in dat segment graag veel betalen?In dat segment, who cares?
Stel nu dat die een half miljoen kost, dat is 100k afschrijving per jaar en dus 25k besparing. Denk je nu echt dat iemand die een half miljoen aan een auto kan geven daarover wakker ligt? Als die een RR wou, had die hem al lang gekocht, ook met V12.Genoeg mensen. Je denkt toch niet dat mensen in dat segment graag veel betalen?
Er zullen zo’n mensen zijn, er zullen ook mensen zijn die pas voor het eerst een RR zullen kopen als die fiscaal voordelig zijn.Stel nu dat die een half miljoen kost, dat is 100k afschrijving per jaar en dus 25k besparing. Denk je nu echt dat iemand die een half miljoen aan een auto kan geven daarover wakker ligt? Als die een RR wou, had die hem al lang gekocht, ook met V12.
Die had nog wel wat leuke speeltjes vroeger blijkbaar:Bekijk bijlage 25573
Bekijk bijlage 25574
Teruggevonden op Autogespot
Toch durven in ondergrondse parking in Antwerpen parkeren
In alle eerlijkheid betwijfel ik dat echt ten zeerste.Er zullen zo’n mensen zijn, er zullen ook mensen zijn die pas voor het eerst een RR zullen kopen als die fiscaal voordelig zijn.
In alle eerlijkheid betwijfel ik dat echt ten zeerste.
Het zal helpen dat hij fiscaal wat aantrekkelijker is, elke cent die je kan besparen is goed. Maar dat gaat echt geen doorslag geven hoor, je betaalt nog altijd gruwelijk veel geld voor een wagen die in alle eerlijkheid niet eens zo mooi is. Je koopt dat omdat je gruwelijk veel geld hebt en die 500k speelgeld is.
De echte (mentale) besparing zit dan nog in de lagere VAA en wegvallen van BIV en jaarlijkse verkeersbelastingen. Want dat is pure belasting.Je wordt niet rijk door niet naar 25k “besparing” om te kijken. Zijt maar zeker dat die Spectre gekocht gaat worden door mensen die anders nooit een ICE RR gekocht zouden hebben.
De lagere vaa van 1200€/maandDe echte (mentale) besparing zit dan nog in de lagere VAA en wegvallen van BIV en jaarlijkse verkeersbelastingen. Want dat is pure belasting.

Jep. Je snapt het nog niet denk ik. Het gaat hem om die belastingen die ze niet willen betalen.De lagere vaa van 1200€/maand![]()
Wie de XM wilt zien, vandaag gewoon een uurtje rondrijden in Sint Martens Latem en je gaat er 10 gezien hebben.Intussen al 6 verschillende bmw XM’s tegengekomen op de Belgische wegen. Ik had die eigenlijk verwacht om nooit te zien. Peperdure auto en dan nog zulke looks.
Op Belgische platen?Vandaag een Lucid tegengekomen in Dendermonde centrum, heel imposante wagen. Eerste keer dat ik er 1 tegenkom, hoe zeldzaam zijn deze in België