"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Is van Hofstade, eigenaar vinck interieur.
Vrij snel met tesla beginnen rijden, dan overgegaan naar taycan maar ik denk dat de lucid op dat moment al in bestelling stond.

Eigenlijk ik wandelde rond maar wtf
Eerst een zeldzame mazda rx7 (wel rechtsgestuurd)

Daarna passeert er mij de allernieuwste civic type r in boost blue kleur 😱

Dat is dan ook een van de premium spotjes waar geen beunhaas naast u zijn deur tegen u kan kletsen!

In die parking eerder dit jaar een P1 zien staan, op één van de slechte plekjes. :unsure:
Hem alleen al durven binnenrijden in een ondergrondse parking :o

De ene parking is de andere niet natuurlijk, maar hier in de buurt zijn er toch een paar die met men 5 al wringen zijn. Laat staan met zo een Spectre.

Hem alleen al durven binnenrijden in een ondergrondse parking :eek:

De ene parking is de andere niet natuurlijk, maar hier in de buurt zijn er toch een paar die met men 5 al wringen zijn. Laat staan met zo een Spectre.

Uiteindelijk is dat ook maar een zwart duizend in een dozijn. Die mixt de spuiterij voor u in eens wip en een gauw.
Dus als je de muur eens raakt, tant pis.

Ik snap vooral niks van die zin :unsure:
Dat het niet zozeer iets te maken heeft met durven.
Gewoon binnenrijden en als je de muur eens raakt dan lapt de spuiterij dat voor weinig geld wel op.

En als hij vuil is eens door de kraswash trekken. Het dient om te gebruiken!

Dat het niet zozeer iets te maken heeft met durven.
Gewoon binnenrijden en als je de muur eens raakt dan lapt de spuiterij dat voor weinig geld wel op.

En als hij vuil is eens door de kraswash trekken. Het dient om te gebruiken!
Je beseft dat Rolls Royce een speciaal lakproces met 5 lagen voor meer glans. En de kans is groot dat elke kras wil zeggen dat heel de auto opnieuw gespoten moet worden om geen kleurverschil te hebben?

En een P1, dat is Carbon, daar begin ik zelfs niet over.

Schoonvader gisteren op kerstfeest met zijn Lotus Eletre.
Besteld als concept car tijd geleden.

https://ibb.co/mXPRsj8

Ik zou het niet snel zelf kopen maar als EV SUV is het toch wel extreem goede value. (appels met appels hier, dit zijn dure premium wagens, ja ik besef dat dit voor de gemiddelde mens onbereikbaar is) Als je equivalent bekijkt wat je bij BMW of Mercedes kan kopen van EV SUV voor hetzelfde geld, doesn't come close imho. Ze gaan wel begin 2024 10-15k verhogen in base price maar denk dat ze met deze te laag te prijzen wel goed geslaagd zijn in hun doel: relaunch van Lotus voor het grote premium segment publiek. Heb een goede persoonlijke relatie met een Lotus dealer en hoor daar toch heel veel feedback over het grote verkoopsucces. Is relatief natuurlijk tegen andere gevestigde merken maar alleen al in Antwerpen waren er op minder dan 3 maand tijd al meer dan 72 geleverd, 40 leveringen in januari, ...

Als ik MOEST kiezen tussen bv een Taycan of Eletre wist ik het ook wel. (al doe mij dan maar de Emaya die eraan komt)

Ik als Lotus purist wordt er wel minder warm van :tongue:

Laatst bewerkt:
Ik zou het niet snel zelf kopen maar als EV SUV is het toch wel extreem goede value. (appels met appels hier, dit zijn dure premium wagens, ja ik besef dat dit voor de gemiddelde mens onbereikbaar is) Als je equivalent bekijkt wat je bij BMW of Mercedes kan kopen van EV SUV voor hetzelfde geld, doesn't come close imho. Ze gaan wel begin 2024 10-15k verhogen in base price maar denk dat ze met de laag te prijzen wel goed geslaagd zijn in hun doel: relaunch van Lotus voor het grote premium segment publiek.

Ik als Lotus purist wordt er wel minder warm van
Zelf ben ik er ook niet echt fan van om eerlijk te zijn.

Zelf ben ik er ook niet echt fan van om eerlijk te zijn.
Interieur is wel echt extreem indrukwekkend. De details van bv de speaker grills, carbon in de hoofdsteun dat verwerkt zit, ... Het klopt wel allemaal. Zeer mooie materialen, alles voelt rigid, ... Als je in de markt bent voor een SUV en je hebt het geld te besteden, lijkt deze me (aan de huidige prijs) moeilijk te beaten. Ziet er ook een pak duurder uit dan de auto eigenlijk is. Plak er een Lamborghini badge op en mensen zouden het geloven.

Interieur is wel echt extreem indrukwekkend. De details van bv de speaker grills, carbon in de hoofdsteun dat verwerkt zit, ... Het klopt wel allemaal. Zeer mooie materialen, alles voelt rigid, ... Als je in de markt bent voor een SUV en je hebt het geld te besteden, lijkt deze me (aan de huidige prijs) moeilijk te beaten. Ziet er ook een pak duurder uit dan de auto eigenlijk is. Plak er een Lamborghini badge op en mensen zouden het geloven.
Klopt, ook weer 2 minuten moeten zoeken vooraleer ik de klink vond langs de binnenkant..

Terug
Bovenaan