"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Ne schone witte Alpine A3 tegengekomen vandaag.

Ik wist dat het een kleine auto was, maar in het echt zag het er nog kleiner uit. :D Vraag me af of ik met mijn 1m89 er comfortabel in zou kunnen zitten.
Gaat bakje vol zijn. Maar eenmaal je zit gaat dat geen enkel probleem zijn hoor.

DIe dingen zijn nu niet gemaakt om comfortabel in te zitten he :p
Zou wel moeten zijn, anders kunde toch niet deftig mee rijden?

Hangt ook af wat ge omschrijft als comfortabel. In alle wagens waar ik tot nu toe in gezeten heb (Ford Focus, Ford Fiesta, Subaru Impreza en nu Seat Leon) zat ik altijd met mijn benen tegen de onderkant van het stuur (bovenkant kan moeilijk é), maar echt oncomfortabel ervaarde ik dat niet. Of dat veilig is, is dan weer anders...

Een Bentley Contintental GT (als ik me niet vergis) op Monaco platen. Stond een jaar geleden nog op Belgische platen, iemand heeft een leuk buitenverblijf gekocht. Is ook nog van een redelijk jonge gast. Op persfoto's etc zegt de wagen me minder, maar als je hem irl ziet staan valt hij wel op!

Een Bentley Contintental GT (als ik me niet vergis) op Monaco platen. Stond een jaar geleden nog op Belgische platen, iemand heeft een leuk buitenverblijf gekocht. Is ook nog van een redelijk jonge gast. Op persfoto's etc zegt de wagen me minder, maar als je hem irl ziet staan valt hij wel op!

Ik heb bij Bentley (net als bij RR) altijd het gevoel dat die niet mooi zijn, maar "ze staan er wel". Geen idee hoe je dat anders kan omschrijven, maar je ziet die wagen, en je ziet toch onmiddelijk dat het iets speciaals is.

Een Bentley Continental GT vind ik anders wel echt een mooie auto. Al mocht die iets minder breed geweest zijn van mij.
ford--ka-cabriolet--2003-m-5.jpg

Als je uw ogen toeknijpt, en je hebt wat op, dan kun je denken op verre afstand dat het de kleine continental gt is.

Een getunede, witte Opel Corsa met in 't groot op de achterruit 'FUCK YOU' met een middelvinger erbij.
Toen ik hem inhaalde zat die kerel naar iedereen te kijken omdat hij waarschijnlijk reactie verwachtte.

Die zit niet zo goed in zijn vel.

Een getunede, witte Opel Corsa met in 't groot op de achterruit 'FUCK YOU' met een middelvinger erbij.
Toen ik hem inhaalde zat die kerel naar iedereen te kijken omdat hij waarschijnlijk reactie verwachtte.

Die zit niet zo goed in zijn vel.
Toevallig. Ik reed daarnet even achter een VW Golf met op de achterruit in 't groot een middelvinger. Voor de rest niks getuned of zo.

Toevallig. Ik reed daarnet even achter een VW Golf met op de achterruit in 't groot een middelvinger. Voor de rest niks getuned of zo.
Leuke mensen dat. Ik heb instant zoiets van: 'waaauw, dat is waarschijnlijk een super duper coole kerel! En dat die dat allemaal durft ook! Ik wou dat ik z'n vriend was'.

Leuke mensen dat. Ik heb instant zoiets van: 'waaauw, dat is waarschijnlijk een super duper coole kerel! En dat die dat allemaal durft ook! Ik wou dat ik z'n vriend was'.
Ik zie soms van die hillbilly pick ups met slogans a la “eat my feinstaub”

Ik vermoed dat ze fijn stof bedoelen.

Toch best kansloos als je zo in het leven staat.

Intussen al 6 verschillende bmw XM’s tegengekomen op de Belgische wegen. Ik had die eigenlijk verwacht om nooit te zien. Peperdure auto en dan nog zulke looks.

Intussen al 6 verschillende bmw XM’s tegengekomen op de Belgische wegen. Ik had die eigenlijk verwacht om nooit te zien. Peperdure auto en dan nog zulke looks.
Beetje zelfde als de mening over Bentley en RR's hé. Imposante wagen, zeker als je er fysiek naast staat, da's echt een tank.

Maar hoewel een Bentley en RR "niet echt mooi" is, is die XM gewoon gatlelijk :p
Ha ja, de 2 eerste vind ik inderdaad vaak wel mooie wagens. Die XM is inderdaad "speciaal", om het zo te noemen :) Helemaal in het zwart vond ik die nog "ok", maar die prijs is inderdaad wel exuberant.

Terug
Bovenaan