"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Een gele Lotus Emira gezien op Linkeroever.

Zag ineens een gele wagen bij het uitrijden van de konijnenpijp en trok toch echt meteen de aandacht.
Zou hem graag eens van dichtbij zien, maar vanop enkele meters echt wel een coole wagen!
Kan goed de mijne geweest zijn die ik verkocht heb. Die rijdt rond in Antwerpen.
Alst ne gele was met rode klauwen, zwart dak en rode remblokken is de kans groot hehe.

Hier in de geburen heeft er ene een gele nieuwe supra.

Toch een beetje teveel Fast & Furious gehalte naar mijn smaak. Lijkt me wel een leuke wagen voor de rest.

Toch een beetje teveel Fast & Furious gehalte naar mijn smaak. Lijkt me wel een leuke wagen voor de rest.
Met nieuwe bedoelt ge de meest recente? Ik vind die er wel vrij cool uit zien imo. Geen idee of het even goed is als de oude Supra was.

Met nieuwe bedoelt ge de meest recente? Ik vind die er wel vrij cool uit zien imo. Geen idee of het even goed is als de oude Supra was.
Ja Idd, meest recente. Het is ook wel met de 3L motor, dat is een leuk blok wat daarin zit.

Zal er in de week eens een foto van maken als ik passeer.

Ja Idd, meest recente. Het is ook wel met de 3L motor, dat is een leuk blok wat daarin zit.

Zal er in de week eens een foto van maken als ik passeer.
Volgens reviews is de 3l trouwens niet beter dan de 2l. Het extra vermogen weegt blijkbaar niet op tegen het gewicht. Maar, ik heb enkel de 3l getest in de Z4 hoor, because sound :p

Volgens reviews is de 3l trouwens niet beter dan de 2l. Het extra vermogen weegt blijkbaar niet op tegen het gewicht. Maar, ik heb enkel de 3l getest in de Z4 hoor, because sound :p
dat zijn reviews van mensen die de 2.0 hebben gekocht en nu proberen te copen :p

Ik ben wel fan! Een tijdje naar eentje zitten kijken, maar zou als daily geweest zijn. En echt praktisch is dat ook niet natuurlijk.
Voor het extra F&F gehalte had ik er wel nog een Streethunter wing op willen zetten, scratcht toch een itch bij mij!

Afgelopen zaterdag ook de eerste keer in mijn leven een auto met een ghost switch gezien.
Gent richting Antwerpen, Golf GTI, waren wat langs mekaar aan het optrekken (tot de toegelaten snelheid :unsure:)
Gaan plots al zijn lichten uit, remlichten deden het ook niet meer, had dan wel mistlichten op of dergelijke? En weg was ie. Iets verder dan wel gewoon zijn lichten terug aan, maar toch gek om te zien! + Ik vroeg me meteen af wat voor persoon in België een ghost switch heeft...

Gisteren achter een cx-25 gti turbo gereden,ook een zeldzaamheid want was de eerste keer dat ik deze spot.
Wel nog een ferme bak
B87-DB6-FE-47-DB-4-E2-C-A223-6-F49-B4-B7-B352.jpg

Terug
Bovenaan