Leg eens uit?En achterwaarts of voorwaarts? Indien voorwaarts, zullen ze na een paar km alsnog omgedraaid hebben denk ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leg eens uit?En achterwaarts of voorwaarts? Indien voorwaarts, zullen ze na een paar km alsnog omgedraaid hebben denk ik.
Het gewicht van de motor wil je voor de as van de aanhangwagen hebben en niet er achter.Leg eens uit?
Voor zo een wagen mochten ze wel 50/50 gewicht ontworpen hebbenHet gewicht van de motor wil je voor de as van de aanhangwagen hebben en niet er achter.

Er zijn wel meer sportwagens waar dat geen 50/50 is hoor. Zowat alle Porsches, hebben hun zwaartepunt verder naar achter liggen. En de F8 heeft dat dus ook...Voor zo een wagen mochten ze wel 50/50 gewicht ontworpen hebben![]()
Achterwaarts, voorwaarts lukte niet.En achterwaarts of voorwaarts? Indien voorwaarts, zullen ze na een paar km alsnog omgedraaid hebben denk ik.
Zijn die niet een dikke 100? (durf de k al niet meer te schrijven)Een range rover sport 2023 autobiography. Die dingen kosten 200k ofwat![]()
Start rond 140k bij de sport.Zijn die niet een dikke 100? (durf de k al niet meer te schrijven)

.
Ik vind het net redelijk marginaal uit zien met die verlichting.Gisterennacht in Knokke een I7 gezien, was al helemaal vergeten dat die grill volledig verlicht is. Cool zicht wel.
Idem, ik vind het wel een knappe wagen (ik weet dat ik een uitzondering ben). Maar die verlichting is gewoon lelijk.Ik vind het net redelijk marginaal uit zien met die verlichting.