"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Ah ik was mis aan het zien, het is de SV uitvoering die over de €200k gaat.

Was thans wel een dikke bak, had ook carbonvelgen (of toch inlegplaatjes van carbon)

Aan de oprit van de snelweg zie ik dat er een konvooi met veel zwaailichten achterop komt. Ik ben daar nog (ruim) voor en de auto voor mij begon ook een vrachtwagen in te halen via het middenvak. Komt er direct een zwaantje vooruit geschoten en gebaarde dat we terug achter de vrachtwagen op het rechter vak moesten blijven. En ja daar reden we dan, enkele kilometers achter die vrachtwagen, dat konvooi nog steeds 100den meters achter ons op het linker en midden vak. Want die begeleidden een vrachtwagen en die reed uiteraard niet sneller dan de vrachtwagen voor ons op het rechter vak 😌.
Aan een volgende oprit kwam het zwaantje weer voorbij en gebaarde naar de vrachtwagen voor ons dat die moest vertragen zodat het konvooi voorbij kon. Het zag er allemaal wat vreemd uit en geen idee waarom we er niet van weg mochten rijden toen we er nog zo ver voor reden. En vooral: wat zat er in die container op die vrachtwagen! 🤓

Een gele Lotus Emira gezien op Linkeroever.

Zag ineens een gele wagen bij het uitrijden van de konijnenpijp en trok toch echt meteen de aandacht.
Zou hem graag eens van dichtbij zien, maar vanop enkele meters echt wel een coole wagen!

Terug
Bovenaan