"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Wachten tot de ST in Targa versie er is he :p
Ik ben wel een amateur, wat is een ST versie?

Ik zou echt wel graag een 992 willen, maar die zijn echt té duur momenteel. Misschien dat ik nog een jaar wacht en dan voor een 992 ga met flink te sparen.

Ik ben wel een amateur, wat is een ST versie?

Ik zou echt wel graag een 992 willen, maar die zijn echt té duur momenteel. Misschien dat ik nog een jaar wacht en dan voor een 992 ga met flink te sparen.

Titel zegt genoeg zeker :D

Het prijsverschil tov de 991 is groot, maar 992 is wel echt knap. Maar als het financieel kan, is het ongetwijfeld 1 van de leukste aankopen ooit.

Ik zou toch liever die Alpine willen dan een Porsche. Porsche is 13 in een dozijn, Alpine komt minder vaker voor. Presteert natuurlijk ook minder maar dat is dan ook de reden waarom Porsche zo in grote getallen komt. Alpine voelt beetje "underdog" aan. Me like.

Tja jonge, ge kunt nie altijd hebben wat ge wilt hè? Soms eens met iets minder tevreden zijn :laugh:
Hah, een gt3rs kost nog eens een goei 70-100k meer hè, dat zijn huizenprijzen :(

Ik vind die trouwens heel mooi maar ook wel te obsceen, zou daar precies wat beschaamd in zijn. Een targa is veel minder opvallend.

Ik zou toch liever die Alpine willen dan een Porsche. Porsche is 13 in een dozijn, Alpine komt minder vaker voor. Presteert natuurlijk ook minder maar dat is dan ook de reden waarom Porsche zo in grote getallen komt. Alpine voelt beetje "underdog" aan. Me like.
Als je in de markt bent voor een 718, is de Alpine eentje die je bekijkt. Maar als je voor een 911 targa kijkt, dan denk ik niet dat er nog vele naar een Alpine kijken.

Terug
Bovenaan