Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
C63S bedoel je?Gisteren gent.
Matgroene mercedes amg renntech c63R
Ferme wagen en wat een geluid

C63S bedoel je?![]()

Wel het was deze ! Een groene R .Ik begrijp de verwarring van @Vteclover, was ooit in bezit van een Hollander die er een R heeft opgeplakt
Bekijk bijlage 23976

Foei wat betreft de foto's, maar vandaag ben ook zo'n vrachtwagen tegengekomen. Helaas zaten de meeste wel verstopt in witte folie.Een bestelling voor Lotus.
![]()
![]()
Ik vind dat echt een gedrocht. Echt zo'n auto van "ik wil iets praktisch, maar het zal en moet een Bentley zijn, want ik heb veel geld".2 Bentley Bentayga's in Antwerpen. Schone wagens, maar ze ogen voor mij niet als een wagen van >200k
Gedrocht zou ik persoonlijk niet zeggen. Of het is toch niet dat ik walg als ik ze zie (insert audi A2), maar je hebt zeker een punt. Ze kwamen ook altijd uit de richting diamond-disctrict dus dat zegt voldoende denk ik dan.Ik vind dat echt een gedrocht. Echt zo'n auto van "ik wil iets praktisch, maar het zal en moet een Bentley zijn, want ik heb veel geld".
Het was idd lichtjes overdreven. De voorkant is nog wel redelijk, maar die achterkant vind ik persoonlijk totaal niet mooi.Gedrocht zou ik persoonlijk niet zeggen. Of het is toch niet dat ik walg als ik ze zie (insert audi A2), maar je hebt zeker een punt. Ze kwamen ook altijd uit de richting diamond-disctrict dus dat zegt voldoende denk ik dan.
Dit weekend iemand gezien met nummerplaat 'TRUTZEL'.![]()

Hebben ze hem uiteindelijk op de trailer gekregen of niet?

Uiteindelijk wel, maar het heeft even geduurd.Hebben ze hem uiteindelijk op de trailer gekregen of niet?![]()

En achterwaarts of voorwaarts? Indien voorwaarts, zullen ze na een paar km alsnog omgedraaid hebben denk ik.Uiteindelijk wel, maar het heeft even geduurd.![]()