schumi2003
Active member
Stond ook in Eindhoven voor de introductie van de nieuwe Rolls Royce Spectre bij Cito Motors.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge vraagt aan uw chauffeur om toerekes te rijden tot ge terug zijt he ...![]()
Niet eenvoudig om een parkeerplaats mee te vinden.
Hier achter de hoek staat altijd een Maybach S580 of S650, weet niet exact welke versie. Ook een dikke slee.![]()
Niet eenvoudig om een parkeerplaats mee te vinden.
Er is een nieuwe consultant bij ons opgestart die jarenlang bij onze meest directe concurrent heeft gewerkt. Iedereen een beetje benieuwd naar wat hij daar zou verdienen (ivm ons bedrijf). Komt hij vorige week opdraaien met zijn S580e…Mercedes S580e op de E40
Toevallig in de buurt van Heist-op-den-Berg? Hier zijn er daarnet 2 gepasseerd achter elkaar (beide appelblauwzeegroen kleur)Deze namiddag op nog geen 5 km 2 Mustang cabrio's uit de sixties tegen gekomen![]()

Die verkopen in Duitsland de GV80 EV. En ik vind dat echt een veel betere keuze dan alles dat je hier kan kopen. Moest er nu iets van ondersteuning zijn in België, zou ik die zeker overwegen.Eergisteren op de autostrade een Genesis (met Duitse platen) gezien. Ik had daar nog nooit van gehoord. Dacht eerst dat het een Bentley was toen ik het logo even zag
Gisteren tijdens het lopen een GT2RS samen met een Carrera GT gezien.
In Amerika een maand een Gensis G70 3.3T gehad als huurwagen, echt een tof dingen eigenlijk. Die GV70's schoten me ook elke keer in het oog, zeker met aftermarket velgen echt prachtig.Eergisteren op de autostrade een Genesis (met Duitse platen) gezien. Ik had daar nog nooit van gehoord. Dacht eerst dat het een Bentley was toen ik het logo even zag
Gisteren tijdens het lopen een GT2RS samen met een Carrera GT gezien.
Het was idd een GV80.Die verkopen in Duitsland de GV80 EV. En ik vind dat echt een veel betere keuze dan alles dat je hier kan kopen. Moest er nu iets van ondersteuning zijn in België, zou ik die zeker overwegen.
Klaverblad in Lummen (Limburg)In Amerika een maand een Gensis G70 3.3T gehad als huurwagen, echt een tof dingen eigenlijk. Die GV70's schoten me ook elke keer in het oog, zeker met aftermarket velgen echt prachtig.
& Waar ging je lopen? Knokke rally of?
In de parking in Sennekloas, tis mss van de Roma...Gisteren deze zien staan in een parking. Ook de eerste keer dat ik die in die uitvoering zie.
![]()

Inderdaad in St-Niklaas.In de parking in Sennekloas, tis mss van de Roma...![]()
Die stenen korven herkent ge directInderdaad in St-Niklaas.

Eeen ietwat saaie kleur. Ik zie ze liever in het blauw. Vorige keer nog een mooie Porsche gespot in van dat groen. Het moet zoiets geweest zijn:
Alpine in the wild. Altijd leuk om de iets uniekere wagens te zien!
Laten we ervan uit gaan dat het niet zoiets was (aka: dat kost een half miljoen) maar eerder dit:Eeen ietwat saaie kleur. Ik zie ze liever in het blauw. Vorige keer nog een mooie Porsche gespot in van dat groen. Het moet zoiets geweest zijn:
Bekijk bijlage 23777