"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

GIDJbYx.jpg

Niet eenvoudig om een parkeerplaats mee te vinden.
Ge vraagt aan uw chauffeur om toerekes te rijden tot ge terug zijt he ...

Mercedes S580e op de E40
Er is een nieuwe consultant bij ons opgestart die jarenlang bij onze meest directe concurrent heeft gewerkt. Iedereen een beetje benieuwd naar wat hij daar zou verdienen (ivm ons bedrijf). Komt hij vorige week opdraaien met zijn S580e…

(Als zelfstandige weliswaar, maar onze seniors gaan toch wat beter onderhandelen op ‘t einde van ‘t jaar denk ik)

Eergisteren op de autostrade een Genesis (met Duitse platen) gezien. Ik had daar nog nooit van gehoord. Dacht eerst dat het een Bentley was toen ik het logo even zag :baard:

Gisteren tijdens het lopen een GT2RS samen met een Carrera GT gezien.

Eergisteren op de autostrade een Genesis (met Duitse platen) gezien. Ik had daar nog nooit van gehoord. Dacht eerst dat het een Bentley was toen ik het logo even zag :baard:

Die verkopen in Duitsland de GV80 EV. En ik vind dat echt een veel betere keuze dan alles dat je hier kan kopen. Moest er nu iets van ondersteuning zijn in België, zou ik die zeker overwegen.

In Amerika een maand een Gensis G70 3.3T gehad als huurwagen, echt een tof dingen eigenlijk. Die GV70's schoten me ook elke keer in het oog, zeker met aftermarket velgen echt prachtig.

& Waar ging je lopen? Knokke rally of?

Die verkopen in Duitsland de GV80 EV. En ik vind dat echt een veel betere keuze dan alles dat je hier kan kopen. Moest er nu iets van ondersteuning zijn in België, zou ik die zeker overwegen.
Het was idd een GV80.

In Amerika een maand een Gensis G70 3.3T gehad als huurwagen, echt een tof dingen eigenlijk. Die GV70's schoten me ook elke keer in het oog, zeker met aftermarket velgen echt prachtig.

& Waar ging je lopen? Knokke rally of?
Klaverblad in Lummen (Limburg)
Ervoor wat lawaai gehoord van t Circuit van Zolder dus misschien dat die daarvan kwamen. (Is maar 5min rijden)

Terug
Bovenaan