"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

3 RIVIAN (1 gewone, 2 pick-up)
Aston DBX waarvan 1x 707
Ferarri F90
RR Phantom
Porsche's met de vleet, ook de 918
De Ferrari SF90 is legit de Ferrari die ik al het vaakst in het echt heb gezien. Even naar Nederland geweest waar ik er twee heb gezien en in/rond Antwerpen rijden er ook zo twee 'regelmatig' rond. Al kan het zijn dat ik de rode die ik in Antwerpen heb gezien mogelijks een ander model is, want die vloog voorbij in de andere richting.

Dan in Italië eentje in dat extra flashy rood en in Duitsland eentje in het traditionele rood. Beide reden toen heel braaf, behalve een keertje in de tunnel.

Rolls-Royce Ghost in de buurt van Kortrijk. Alleen de achterkant gezien, maar daar valt totaal niet op dat dat een auto is van >300 K€, heel discreet.

Ne RR discreet noemen :unsure:

Is idd redelijk imposant, in Brasschaat zie ik dikwijls een Phantom VIII rondrijden.

Dat is pas belachelijk groot

Dat ging alleen over de achterkant. De zijkant / lengte en de voorkant zijn natuurlijk een andere zaak.
Maar achteraan vind ik die echt onopvallend of discreet voor zijn prijsklasse.

Deze keer bij de lokale bakker om pistolets gaan halen

IMG_9229.jpeg

Dan hebt ge iemand anders voor want de chauffeur was 55 à 60 jaar. :)
Dan zal het waarschijnlijk de vader zijn.

Ik ken hem niet persoonlijk maar mijn vriendin wel. Ze zei dat het zijn auto is (is iemand van 1996). Had die een paar keer op zijn Facebook gezien.

Maar ik schat de kans groter in dat het van de vader zou zijn. :)

Ik ben die een paar weken geleden nog tegengekomen. Net dezelfde setup, dus kans is groot dat het dezelfde is.

Dan zal het waarschijnlijk de vader zijn.

Ik ken hem niet persoonlijk maar mijn vriendin wel. Ze zei dat het zijn auto is (is iemand van 1996). Had die een paar keer op zijn Facebook gezien.

Maar ik schat de kans groter in dat het van de vader zou zijn. :)

Ik ben die een paar weken geleden nog tegengekomen. Net dezelfde setup, dus kans is groot dat het dezelfde is.

Dan zal het wel auto van de vader zijn idd

Hij komt ook soms pistolets kopen met een Taycan S Turbo en vorige week was hem er met een AMG GT :unsure:

Is die nummerplaats iets crypto achtig? Want als het die is dan zou (volgens de vader) de zoon de wagen volledig zelf gekocht hebben door in een of andere shitcoin te investeren die dan enorm opgeblazen was.

Net de eerste keer een Eletre gezien. Ziet er toch goed uit.
Komt minder groot over dan hij is (5.1m x 2.2m, dat is +- X7 formaat he).

Ik zou persoonlijk niet weten welke EV van rond 100k ik zou verkiezen boven die Eletre.

Edit: Blijkt iemand die op ons kantoor zit te zijn

Laatst bewerkt:
Een Bugatti Chiron rond Eindhoven (terug richting BE van luchthaven). Moest toch 2x kijke, heel speciaal.
Ik vind die IRL veel indrukwekkender dan op foto. Op foto lijkt die altijd (relatief) lelijk, maar als je er dan eentje IRL ziet, valt mijn mond toch altijd open :D

Terug
Bovenaan