Silence
Well-known member
San FranciscoIets zegt me dat ge niet gewoon thuis door het raam aan het kijken waart

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
San FranciscoIets zegt me dat ge niet gewoon thuis door het raam aan het kijken waart

De Ferrari SF90 is legit de Ferrari die ik al het vaakst in het echt heb gezien. Even naar Nederland geweest waar ik er twee heb gezien en in/rond Antwerpen rijden er ook zo twee 'regelmatig' rond. Al kan het zijn dat ik de rode die ik in Antwerpen heb gezien mogelijks een ander model is, want die vloog voorbij in de andere richting.3 RIVIAN (1 gewone, 2 pick-up)
Aston DBX waarvan 1x 707
Ferarri F90
RR Phantom
Porsche's met de vleet, ook de 918
3 RIVIAN (1 gewone, 2 pick-up)
Aston DBX waarvan 1x 707
Ferarri F90
RR Phantom
Porsche's met de vleet, ook de 918
2de keer dat ik die in het wild spotVan grote afstand dan? Want dat is echt een enorm imposante wagen. Niet erg discreet imo.Rolls-Royce Ghost in de buurt van Kortrijk. Alleen de achterkant gezien, maar daar valt totaal niet op dat dat een auto is van >300 K€, heel discreet.
Heb je de chauffeur gezien? Is een jonge kerel die daar mee rijdt.
Meestal bij een GT3 hoor. De doelgroep daarvoor zijn vermogende jonge mannen he...Heb je de chauffeur gezien? Is een jonge kerel die daar mee rijdt.
Heb je de chauffeur gezien? Is een jonge kerel die daar mee rijdt.

Dan zal het waarschijnlijk de vader zijn.Dan hebt ge iemand anders voor want de chauffeur was 55 à 60 jaar.![]()

Dan zal het waarschijnlijk de vader zijn.
Ik ken hem niet persoonlijk maar mijn vriendin wel. Ze zei dat het zijn auto is (is iemand van 1996). Had die een paar keer op zijn Facebook gezien.
Maar ik schat de kans groter in dat het van de vader zou zijn.
Ik ben die een paar weken geleden nog tegengekomen. Net dezelfde setup, dus kans is groot dat het dezelfde is.

Is die nummerplaats iets crypto achtig? Want als het die is dan zou (volgens de vader) de zoon de wagen volledig zelf gekocht hebben door in een of andere shitcoin te investeren die dan enorm opgeblazen was.
Ik vind die IRL veel indrukwekkender dan op foto. Op foto lijkt die altijd (relatief) lelijk, maar als je er dan eentje IRL ziet, valt mijn mond toch altijd openEen Bugatti Chiron rond Eindhoven (terug richting BE van luchthaven). Moest toch 2x kijke, heel speciaal.