"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Mijne X5 50e stond gepland voor levering midden november, maar 'k heb nog een aantal opties gewijzigd en nu is em acheruitgeschoven naar midden december door wat opties te veranderen. Hij zal daar dan nog even blijven omdat ik de voorkant in PPF ga steken. Ik ga dan waarschijnlijk de afhaling en inschrijving de eerste week van januari doen.

Ik had mijn X5 origineel besteld met carbon interieur, maar het bleek een beetje wringen. Uiteindelijk is het geen sportwagen (al zijn er mensen die em naar 100 trekken in 4.4s) en ge hebt ook die "bar" in't midden waar die <<<<>>>> X5 belettering in zit, wat ook een soort carbon is en dan uiteindelijk toch vloekt. Ik heb dit nu vervangen door een soort mat grijs berkenhout met reliëf. Ook last minute nog veranderd dat de onderkant van het dashboard mee in het leder wordt gestoken.

Qua interieur gaat em er nu 100% zo uitzien:

int.jpg

En qua buitenkleur vind ik Manhatten Green echt niet tegenslagen. :)

IMG_3600.jpg

Al zal de 540d wel gemist worden.

Knappe bak.

Ik heb nog altijd spijt dat ik die keramische knoppen niet genomen heb in de deuren en middenconsole.

Ik moest daar toen mee lachen dat ze dat vroegen, ik dacht bij mezelf pfff €650 betalen voor iets andere knopjes.. dik spijt van dus, ziet er zoveel degelijker uit dan die plastieken/alu-achtige bedieningselementen wat ik nu heb. Komt precies recht uit een F reeks 3-serie..

Knappe bak.

Ik heb nog altijd spijt dat ik die keramische knoppen niet genomen heb in de deuren en middenconsole.

Ik moest daar toen mee lachen dat ze dat vroegen, ik dacht bij mezelf pfff €650 betalen voor iets andere knopjes.. dik spijt van dus, ziet er zoveel degelijker uit dan die plastieken/alu-achtige bedieningselementen wat ik nu heb. Komt precies recht uit een F reeks 3-serie..
Ja, dat is iets superstom, maar geeft een zoveel kwalitatievere uitstraling.
Bij de X3 is dat wel veel goedkoper, mss een paar knoppen minder die dat hebben dan?

Ja, dat is iets superstom, maar geeft een zoveel kwalitatievere uitstraling.
Bij de X3 is dat wel veel goedkoper, mss een paar knoppen minder die dat hebben dan?
Als ik het me goed herinner waren het de bedieningselementen in de deuren (ramen/spiegelbediening) - dan de airco en radio, en dan int midden de pook en elektronische handrem.

En dan vanachter ook in de middenconsole de zetelverwarming/airco bediening en de achterdeuren

Knappe bak.

Niet mogelijk om dit te retrofitten?

Knappe bak.

Die optie zegt mij niets in de X5. Ge kon wel kiezen om uw iDrive-knop en "vitessenknopke" in dat crystal-hippie-gedoe te steken. Daar heb ik op gepast. En ik vind het mooier zonder die optie.

'k heb wel nog die Skylounge er uiteindelijk bijgenomen tov een standaard panoramisch dak. Onder lichte dwang van m'n kinderen. Met andere woorden ... buiten het feit dat de X5 een patserbak is, wordt de mijne nu ook een pooierbak. :oink:

Die optie zegt mij niets in de X5. Ge kon wel kiezen om uw iDrive-knop en "vitessenknopke" in dat crystal-hippie-gedoe te steken. Daar heb ik op gepast. En ik vind het mooier zonder die optie.

'k heb wel nog die Skylounge er uiteindelijk bijgenomen tov een standaard panoramisch dak. Onder lichte dwang van m'n kinderen. Met andere woorden ... buiten het feit dat de X5 een patserbak is, wordt de mijne nu ook een pooierbak. :oink:
Ik denk, maar ben niet zeker, dat die afwerking standaard al in uw X5 zo is.

Gisteren op de 24u van Zolder voor de eerste keer een Lamborghini Huracan STO gezien.

Ziet er imo 'te overdreven' uit.

Heb hem ook zien staan. Beetje stupid car imho.
Al kan je dat van de nieuwe GT3RS ook wel zeggen maar die vind ik dan wel weer cool for whatever reason desondanks die zoveel dingen heeft die ik haat: tientallen sensoren en computers die alles voor jou doen. Weg van analoog rijden maar zou er wel eentje willen :)

Heb hem ook zien staan. Beetje stupid car imho.
Al kan je dat van de nieuwe GT3RS ook wel zeggen maar die vind ik dan wel weer cool for whatever reason desondanks die zoveel dingen heeft die ik haat: tientallen sensoren en computers die alles voor jou doen. Weg van analoog rijden maar zou er wel eentje willen :)

Heh ik ken dat. Bijna 11 jaar gereden met een Impreza GTT van '99. Dat had niks van comfort, zelfs geen airco. Enkel een radio die ik nooit gebruikte, want de turbo leverde al alle muziek die ge wou horen.

Nu sinds een maand geswitched naar een Seat Leon 1.4 FR TSI van 2016 en het verschil was immens voor mij. Al die extra hulpmiddelen etc terwijl al wat ik echt wou was airco. Zoveel hulpmiddeltjes heeft het eigenlijk niet eens denk ik maar geen zin om ze allemaal op te noemen.

En ik zou denken dat al die extra hulpmiddeltjes me een betere chauffeur zouden maken maar ik heb het gevoel dat ik minder goed rij in die Seat dan ik deed met mn Impreza. :unsure:

Heh ik ken dat. Bijna 11 jaar gereden met een Impreza GTT van '99. Dat had niks van comfort, zelfs geen airco. Enkel een radio die ik nooit gebruikte, want de turbo leverde al alle muziek die ge wou horen.

Nu sinds een maand geswitched naar een Seat Leon 1.4 FR TSI van 2016 en het verschil was immens voor mij. Al die extra hulpmiddelen etc terwijl al wat ik echt wou was airco. Zoveel hulpmiddeltjes heeft het eigenlijk niet eens denk ik maar geen zin om ze allemaal op te noemen.

En ik zou denken dat al die extra hulpmiddeltjes me een betere chauffeur zouden maken maar ik heb het gevoel dat ik minder goed rij in die Seat dan ik deed met mn Impreza. :unsure:
Heb je de radio al eens afgezet?

Afgelopen weekend een 911 Dakar gespot in Knokke

Foto van autogespot want zag een 5 tal jongeren rond de wagen foto’s nemen dus dacht die zal daar wel worden geüpload…

IMG_9123.jpeg

Verleden zaterdag richting kalmthout.

Zwarte Mercedes oude g-klasse v8 met nr plaat "cpt-slow" 😅

Nooit een grijze civic fk2 gespot... vandaag na verkoop deze week v d mijne toch wel hier in aalst dan nog naast eentje aan de lichten gestaan zeker.
En het was zeker de mijne niet🤣

Terug
Bovenaan