Kattekrab
Well-known member
Mijne X5 50e stond gepland voor levering midden november, maar 'k heb nog een aantal opties gewijzigd en nu is em acheruitgeschoven naar midden december door wat opties te veranderen. Hij zal daar dan nog even blijven omdat ik de voorkant in PPF ga steken. Ik ga dan waarschijnlijk de afhaling en inschrijving de eerste week van januari doen.
Ik had mijn X5 origineel besteld met carbon interieur, maar het bleek een beetje wringen. Uiteindelijk is het geen sportwagen (al zijn er mensen die em naar 100 trekken in 4.4s) en ge hebt ook die "bar" in't midden waar die <<<<>>>> X5 belettering in zit, wat ook een soort carbon is en dan uiteindelijk toch vloekt. Ik heb dit nu vervangen door een soort mat grijs berkenhout met reliëf. Ook last minute nog veranderd dat de onderkant van het dashboard mee in het leder wordt gestoken.
Qua interieur gaat em er nu 100% zo uitzien:
En qua buitenkleur vind ik Manhatten Green echt niet tegenslagen.
Al zal de 540d wel gemist worden.
Ik had mijn X5 origineel besteld met carbon interieur, maar het bleek een beetje wringen. Uiteindelijk is het geen sportwagen (al zijn er mensen die em naar 100 trekken in 4.4s) en ge hebt ook die "bar" in't midden waar die <<<<>>>> X5 belettering in zit, wat ook een soort carbon is en dan uiteindelijk toch vloekt. Ik heb dit nu vervangen door een soort mat grijs berkenhout met reliëf. Ook last minute nog veranderd dat de onderkant van het dashboard mee in het leder wordt gestoken.
Qua interieur gaat em er nu 100% zo uitzien:
En qua buitenkleur vind ik Manhatten Green echt niet tegenslagen.

Al zal de 540d wel gemist worden.