"Ik reed terstraks rond en ik kwam tegen…"

Naar... De mens die u thuis komt verzorgen? Stel u voor dat ge evenveel betaalt en ze rijden met een Dacia, waar gaat het geld dan naartoe?

Duidelijk naar die twintiger met zijn 5-reeks, ik ben er vrij zeker van dat degene die effectief iemand kwam verzorgen, die in de Polo was.
Nu ja, je hebt wel een punt, het is aan dat bedrijf om te beslissen wat ze met dat geld doen, alleen komt het daardoor wel over als het typische "alles of niets" uit de zorgsector.

Duidelijk naar die twintiger met zijn 5-reeks, ik ben er vrij zeker van dat degene die effectief iemand kwam verzorgen, die in de Polo was.
Nu ja, je hebt wel een punt, het is aan dat bedrijf om te beslissen wat ze met dat geld doen, alleen komt het daardoor wel over als het typische "alles of niets" uit de zorgsector.
Wss is die 20-er gewoon een zelfstandige ipv werknemer hoor. Maar ik hoor zelf die commentaar regelmatig en ik snap dat niet. Ge betaalt sowieso hetzelfde bedrag, dan hebt ge toch liefst dat dat geld uitkomt bij diegene die werkt voor u ipv bij iemand die ge nog nooit gezien hebt?

Ikzelf heb ook ne hele dure auto in vergelijking met mijn directe collega’s, terwijl wij min of meer hetzelfde betaald krijgen (hoop ik). Leg mij nu eens uit waarom een collega met een auto die de helft gekost heeft beter of slechter werk zou verrichten. Of algemener: waarom je aan de hand van de auto enige conclusies kan trekken over iemand zijn werk (de arbeid zelf dan bedoel ik)?

Een dure auto nemen is nu eenmaal niet zo heel duur in België als je hem als bedrijfswagen kan nemen, en al zeker niet als je je richt naar de fiscaliteit (die momenteel EV’s heel hard beloont, maar blijkbaar had het gros van de bedrijfswereld dat 4 jaar later in de gaten dan ik). Het is maar waar ge uw centen aan uitgeeft uiteindelijk (bij mij is dat de auto, maar ik heb bijvoorbeeld wel een GSM van 6 jaar oud). En voor de vraag komt, mijn klant heeft geen enkel probleem met de keuze van mijn auto.

Gisteren in Antwerpen Zuid een Noble M12 GTO gezien, op Belgische kenteken, hoeveel kans heb je daarvoor :love2:

Jammer genoeg geen eigen foto van kunnen nemen, maar zo'n model dus:

noble-m12-gto-c533503022018151438_1.jpg

Gisteren in Antwerpen Zuid een Noble M12 GTO gezien, op Belgische kenteken, hoeveel kans heb je daarvoor :love2:

Jammer genoeg geen eigen foto van kunnen nemen, maar zo'n model dus:

noble-m12-gto-c533503022018151438_1.jpg
Gisteren ook achter gereden. Is van iemand hier in de geburen.

Ik denk van de eigenaar van een brouwer. Daar staat die wel vaker.

1 van de buren heeft zijn 545e omgeruild voor een i4 m50. Ik vind het toch vreemd dat ze dat een M-model noemen, in heb die nu al verschillende keren zien staan, en vandaag is me pas opgevallen dat het een m50 is...

545e = 394pk

i4 35 = 286pk
i4 45 = 340pk
i4 M50 = 544pk

lijkt mij dat ze vooral ook op pk's vooruit wouden? en niet achteruit? Maargoed, de echte reden weten wij niet, enkel uw buren.

1 van de buren heeft zijn 545e omgeruild voor een i4 m50. Ik vind het toch vreemd dat ze dat een M-model noemen, in heb die nu al verschillende keren zien staan, en vandaag is me pas opgevallen dat het een m50 is...

Toch niet slecht dat die qua uiterlijk subtieler is dan bv. een M2?
Al volg ik je wel dat zo'n i4 M50 geen "puur M-model is", maar toch nog altijd meer dan pakweg een X6 M50d waar ze toch ook een M op plakken 😬

Toch niet slecht dat die qua uiterlijk subtieler is dan bv. een M2?
Al volg ik je wel dat zo'n i4 M50 geen "puur M-model is", maar toch nog altijd meer dan pakweg een X6 M50d waar ze toch ook een M op plakken 😬
Ja, het is zeker geen lelijke wagen (buiten de neus, maarja...) maar ik vind die er echt gewoon uitzien als de gewone i4. Je moet al best weten waar je moet kijken om het verschil te zien. Eigenlijk waren het bij mij de spiegels die opvallen.
Toffe wagen he, maar of ik er nu een 545e voor zou inruilen... :p

Ja, het is zeker geen lelijke wagen (buiten de neus, maarja...) maar ik vind die er echt gewoon uitzien als de gewone i4. Je moet al best weten waar je moet kijken om het verschil te zien. Eigenlijk waren het bij mij de spiegels die opvallen.
Toffe wagen he, maar of ik er nu een 545e voor zou inruilen... :p

Ik vind dat wel leuk, zo'n onopvallende beesten van auto's :)
Een beetje zoals de vorige generatie RS6.

Terug
Bovenaan